سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه تحقیق کامپیوزیت در word

شنبه 95/5/30 5:53 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه تحقیق کامپیوزیت در word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه تحقیق کامپیوزیت در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه تحقیق کامپیوزیت در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه تحقیق کامپیوزیت در word :

یک صفحه ساندویچی یکی از متداولترین ساختارهای مورد استفاده می‌باشد. دلیل استفاده از این نوع ساختارها استحکام خمشی بالا ناشی از پوسته‌های تحمل کننده بار که توسط یک هسته جدا شده‌اند می‌باشد. جرم ویژه پایین دلیل دیگر استفاده از آنها می‌باشد. این دو مزیت عمده را می‌توان با استفاده از لایه‌های تقویت شده با الیاف برای طرفین بهبود بخشید. زمانی که چنین ساختاری تحت بار فشاری در جهت Q یا بارهای برشی صفحه‌ای قرار بگیرد بطرق مختلفی احتمال شکستن آن وجود دارد. یکی از راههای واضح با تنش بیش از اندازه می‌باشد. قبل از اینکه تنش بیش از حد وارد شود، ساختار می‌تواند به روشهای مختلفی خم شود. در نتیجه پیدات کردن یک روش کلی برای آنالیز خمش صفحات کامپیوزیتی ساندویچی بسیار مطلوب می‌باشد.
از نقطه نظر ایزوتروپی مواد، محققان اولیه بر روی صفحات ساندویچی فرض کردند که محورهای اصلی ماده موازی محورهای مختصات می‌باشد. یعنی مایه ارتوتروپ می‌باشد. بعدها بعضی از محققان آنالیز صفحات ساندویچی غیر ایزوتروپ را با روش ریلی- ریتز (Rayleigh0 Ritz) مورد مطالعه قرار دادند. ما اینجا یک کلی‌ترین حالت پیشنهاد شده توسط هوو و هو (Hwu and Hu) را بررسی خواهیم کرد. با استفاده از این مدل یکی روش عددی کلی ترین بدست خواهد آمد. که لایه‌های ساندویچی دلخواه (مقارن و یا غیر متقارن، ارتوتروپ و یا ایزوتروپ، balanced یا unbalanced را می‌توان با این روش مطالعه کرد. علاوه بر این یک راه حل آنالیتچکال برای یک حالت خاص صفحات ساندویچی متشکل از دو لایه با الیاف عمود و متقارن بدست خواهد آمد.
برای اپتیمم کردن خمش، مطالعه زیادی روی صفحات چند لایه کامپوزیت انجام شده است. اما تحقیقات بسیار کمی روی صفحات ساندویچی کامپوزیتی زمانی که مواد هسته و پوسته بسیار متفاوت هستند و تأثیر تغییر شکل برشی عمود مهم است انجام شده است.
در این تحقیق آرایش یافتگی الیاف دو پوسته متغیرهای طراحی و بار خمشی تابع در نظر گرفته می‌شود. نتایج نشاندهنده آنست که چیدمانی بهینه همیشه بصورت مستقل از شرایط مرزی و بارگذاری می‌باشد. یعنی ماکزیمم نیروی خمشی زمانی که پوسته صفحات بصورت لایه‌های argle- ply هستند اتفاق می‌افتد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید