سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه طرح (کارآفرینی) شرکت صنعتی هنکل (سهامی خاص) در word

شنبه 95/5/30 5:47 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه طرح (کارآفرینی) شرکت صنعتی هنکل (سهامی خاص) در word دارای 30 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه طرح (کارآفرینی) شرکت صنعتی هنکل (سهامی خاص) در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه طرح (کارآفرینی) شرکت صنعتی هنکل (سهامی خاص) در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه طرح (کارآفرینی) شرکت صنعتی هنکل (سهامی خاص) در word :

1- تاریخچه فعالیت شرکت
1-1- کلیات
شرکت صنعتی هنکل (سهامی خاص) بصورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده است و طی شماره 16431 مورخ 30/10/1351 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

2-1- فعالیت اصلی شرکت
موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اسانامه شرکت شامل تولید، فروش، واردات و صادرات ماستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده و سایر فعالیتهای مربوطه است.

3-1- وضعیت اشتغال
متوسط تعداد کارکنان دائم و موقت طی سال به شرح زیر بوده است:
10/10/1382 10/10/1381
کارکنان دائم 86 نفر 84 نفر
کارکنان موقت 13 نفر 7 نفر

2- مبنای تهیه صورتهای مالی
صورتهای مالی اساساً بر مبنای بهای تمام شده تاریخی تهیه و در موارد مقتضی از ارزشهای جاری نیز استفاده شده است.

1-3- موجودی مواد و کالا
موجودی مواد و کالا به اقل بهیا تمام شده و خالص ارزش فروش تک تک اقلام مشابه ارزشیابی میشود. در صورت فزونی بهای تمام شده نسبت به خالص ارزش فروش، ما به التفاوت به عنوان ذخیره کاهش ارزش موجودی شناسایی می شود. بهای تمام شده موجودیها با به کارگیری روشهای زیر تعیین میگردد:

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید