سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه تحقیق فیلترینگ در word

شنبه 95/5/30 5:47 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه تحقیق فیلترینگ در word دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه تحقیق فیلترینگ در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه تحقیق فیلترینگ در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه تحقیق فیلترینگ در word :

اگرچه اکثر سازمان ها تمایل به داشتن شبکه های امن دارند ولى گفتن یک تعریف واحد براى امنیت که همه نیازها را براورده سازد ممکن نیست . در عوض هر سازمان باید ارزش اطلاعات خود را تعیین کرده و سپس یک سیاست امنیتى تعریف کند که مواردى که باید محافظت شوند در آن مشخص شود.
جنبه هاى مختلفى از امنیت وجود دارد که زمان تعریف سیاست امنیتى باید در نظر گرفته شوند.براى این منظور مجموعه مکانیزم هایى طراحى شده که جنبه هاى مختلف امنیت را در اختیار ما مى گذارند. به منظور داشتن اطلاعات خصوصى روی یک اینترنت دو کامپیوتر مى توانند از رمزنگارى استفاده کنند. فرستنده الطوریتمى را براى درهم ریختن پیغام استفاده کرده وگیرنده نیز با استفاده ازنگاشت معکوس از روى نسخه به هم ریخته پیغام اصلى را بازسازى مى کند .
اگرچه تکنولوژى رمز نگارى کمک خوبى در رفع بسارى از مشکلات امنیتى است , اما وجود تکنولوژى دیگرى نیز در کنار آن لازم است . این تکنولوژى که به منظور حفاظت از کامپیوترهاى یک سازمان در مقابل ترافیک ناخواسته جهانى استفاده مى شود حفاظ اینترنت نام دارد .
یک حفاظ مى تواند هزینه هاى ایجاد امنیت را کاهش دهد . بدون یک حفاظ براى ایجاد محدودیت در دسترسى افراد بیرونى مى توانند بسته هایى را به هر کامپیوتر داخل یک سازمان ارسال کنند. در نتیجه سازمان باید جهت امنیت همه کامپیوترهاى خود را امن سازد. این در حالى است که با وجود یک حفاظ , مدیر مى تواند بسته هاى ورودى را فقط به یک مجموعه کوچک از کامپیوترهامحدود نماید و حتى در نهایت این مجموعه مى تواند یک کامپیوتر باشد. اگرچه کامپیوترهاى این مجموعه باید امنیت خوبى داشته باشند ولی کامپیوترهاى دیگر ساؤمان نیازى به داشتن امنیت ندارند.
بنابراین سازمان مى تواند در هزینه هاى سازمان صرفه جویى کند زیرا نصب یک حفاظ ارزانتر از ایمن سازى همه سیستم هاى کامپیوترى تمام مى شود .
اولین مکانیزمى که براى ایجاد یک حفاظ استفاده مى شود فیلتر کردن بسته ها نام دارد . که ما در اینجا تصمیم داریم توضیحى در مورد فیلتر کردن بسته ها بدهیم .
جنبه هاى مختلفى از امنیت وجود دارد که زمان تعریف سیاست امنیتى باید در نظر گرفته شوند.براى این منظور مجموعه مکانیزم هایى طراحى شده که جنبه هاى مختلف امنیت را در اختیار ما مى گذارند. یکى از این روشها فیلتر کردن بسته اى مى باشد .
فیلتر کردن بسته اى ابزار مفیدى براى مدیر شبکه امنیتى است اما استفاده مفیدآن نیاز به درک کامل توانایى ها ونقاط ضعف وخصوصیات پروتوکل هایى دارد که فیلتر ها از آن استفاده مى کنند . این مقاله توانایى فیلتر کردن بسته اى را به عنوان یک مقیاس امنیت شبکه بررسى مى کند و فیلتر کردن بسته اى IP را با روشهاى امنیتى ىشبکه مانند ورودیهاى سطح کاربرد مقایسه مى کند و نوع فیلترهاى بسته اى را توضیح مى دهد و مشخصات پروتوکل هاى کاربرد معمولى را توضیح مى دهد که به فیلتر کردن بسته اى مربوط هستند .این مقاله مشکلات اجراى فیلتر کردن بسته اى را مشخص وبررسى مىکند و بیان مى کند که چطور این مشکلات مدیر شبکه را ضعیف مى کند و راه حلهاى این مشکل را بیان مى کند .
در واقع نقطه نظر مدیر شبکه یا سایت مانند نقطه نظر تامین کننده سرویس یا فروشنده مسیریاب نیست . به عبارتى مدیر سایت بیرون نگه داشتن بیگانه ها نسبت به خودى ها علاقه مندتر است وهدف حفظ بیگانه ها از مختل شدن و خودى ها از قرار گرفتن در معرض خدمات و داده هاست و از متزلزل شدن اقدامات امنیتى خودى ها ممانعت نمى کند .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید