سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی تأثیر تجربه برند، تبلیغات و ترفیع فروش بر ارزش ویژه

جمعه 95/8/14 4:11 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تأثیر تجربه برند، تبلیغات و ترفیع فروش بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات کاله) تحت word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر تجربه برند، تبلیغات و ترفیع فروش بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات کاله) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر تجربه برند، تبلیغات و ترفیع فروش بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات کاله) تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر تجربه برند، تبلیغات و ترفیع فروش بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات کاله) تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
تعداد صفحات: 10
چکیده:
ارزش ویژه برند یک ابزار افزایشی یا ارزش افزوده است که محصول به وسیله برند خود به دست می آورد و بعنوان یک دارایی قابل توجه برای شرکتها باعث افزایش جریان پول نقد برای کسب و کار شده و مزیت رقابتی غیر قیمتی برای شرکت محسوب می شود. هدف تحقیق، بررسی روابط بین ابعادتجربه برند، تبلیغات و ترفیع فروش بر ارزش ویژه برند استت. مدل تحقیق از متغیرهای ابعاد (حستی، احساسی ، رفتاری و ذهنی) تجربه برند، تبلیغات(هزینه تبلیغات ادراک شده، نگرش افراد نسبت به تبلیغات) و ترفیع (پولی و غیرپولی) فروش شکل گرفته است. مصرف کنندگان محصولات مصرفی برندکاله در شتهرستان یزد جامعه آماری پژوهش بوده که از بین آنها تعداد 267 نمونه به روش تصادفی ساده انتخاب شده است. از نظر هدف، روش تحقیقکاربردی و برحسب روش تحقیق همبستگی بوده که با استفاده از ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی، داده های مورد نیاز جمع آوری شده است، روابط بینمتغیرها و عوامل در محیط نرم افزاری لیزرل با استفاده از تحلیل عاملی و تکنیک معادلات ساختاری بررسی گردیده است. نتایج پژوهش نشان می دهدابعاد تجربه برند بغیر از بعد رفتاری بر ارزش ویژه برند تأثیر مستتقیم دار ند و رابطه بین نگرش افراد نسبت به تبلیغات و ارزش ویژه برند به تأیید رسیده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید