سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله LNG و وضعیت کشتیهای حمل گاز طبیعی مایع تحت word

جمعه 95/8/14 4:10 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله LNG و وضعیت کشتیهای حمل گاز طبیعی مایع تحت word دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله LNG و وضعیت کشتیهای حمل گاز طبیعی مایع تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله LNG و وضعیت کشتیهای حمل گاز طبیعی مایع تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله LNG و وضعیت کشتیهای حمل گاز طبیعی مایع تحت word :

سال انتشار: 1381

محل انتشار: چهارمین همایش ملی صنایع دریایی ایران

تعداد صفحات: 23

چکیده:

گاز به عنوان منبع انرژی درجهان پس از نفت مطرح شده است و روز به روز بر اعتبار آن افزوده می شود. گرایش مصرف گاز در جهان بگونه ای است که کم کم ندای جایگزینی نفت سر می دهد. لذااهمیت گاز و حمل آن از منابع تامین و ذخایر تا بازارهای مصرف در جایگاه خود قابل بررسی است.
در این مقاله، ابتدا توضیحاتی درمورد گاز، منابع آن، مصرف و حجم تولید آن داده خواهد شد. سپس گاز طبیعی مایع (LNG) ، عمده ترین صادرکنندگان و وارد کنندگان و نیز انواع مخازن حمل و نگهداری LNG هستند معرفی و سپس تعداد کشتی های مورد نیاز برآورد می گردد. نهایتا اثرات عمده مترتب بر ساخت کشتی های LNG در داخل کشور تشریح خواهد شد و بعنوان نمونه مهمترین یاردهای دنیاکه بازار کشتی های LNG را در اختیار دارند و مسیری را که پیموده اند عنوان خواهد شد. و در پایان عمده ترین مشکلات و پیشنهادات آورده می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید