سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی تحت word

جمعه 95/8/14 4:7 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی تحت word :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: پنجمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

تعداد صفحات: 8

چکیده:

قرن بیست و یکم را عصر اطلاعات و دانائی نامیده اند زیرا نقش اساسی در این قرن بر عهده فناروی اطلاعات می باشد. فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل موضوعاتی است که به علم و فناوری کامپیوتر، طراحی، توسعه، نصب وپیاده سازی سیستم های نرم افزاری اطلاعات مربوط میشود.
بدلیل جهانی شدن بازارها و تحولات رقابتی، تقاضا برای فنارویهای جدید ونوآوریها رو به افزایش است و حتی شرکتهای بزرگ هم که قادر به بقای خود در بازارهای رقابتی برای سالیان سال هستند وسهم بازار مطمئن و مشخصی نیز دارند، دریافته اند که در رقابت دنیای کسب و کار پر شتاب امرو بطور فزاینده ای مشکل گردیده است و به منظور بقا و کامیابی باید یاد گرفت که فعالیتهای توسعه فناوری را زیر نظر داشت و به تغییرات مرتبط با کسب و کار خود واکنش سریع نشان داد و بطور مرتب بهبود ونوسازی در تولید و محصولات و فرایندها بوجود آورد. سرمایه گذاری منطقی بر روی فناوری جدید، بنگاه های اقتصادی را قادرمی سازد تا به رهبران و رقبای سرسختی در درون صنایع مربوط به خود تبدیل شوند. از میان منابع بی شمار فناوریها می توان به افزایش بهره وری و کارائی، بهبود کیفیت تولید، کاهش مالیات ، کاهش هزینه های دراز مدت و افزایش رقابت پذیری اشاره کرد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید