سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بازآرایی شبکه های توزیع با هدف بهبود تلفات توان وکاهش انحر

جمعه 95/8/14 4:5 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بازآرایی شبکه های توزیع با هدف بهبود تلفات توان وکاهش انحراف ولتاژ با استفاده از الگوریتم ترکیبی ISFLA در قالب فازی تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازآرایی شبکه های توزیع با هدف بهبود تلفات توان وکاهش انحراف ولتاژ با استفاده از الگوریتم ترکیبی ISFLA در قالب فازی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازآرایی شبکه های توزیع با هدف بهبود تلفات توان وکاهش انحراف ولتاژ با استفاده از الگوریتم ترکیبی ISFLA در قالب فازی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازآرایی شبکه های توزیع با هدف بهبود تلفات توان وکاهش انحراف ولتاژ با استفاده از الگوریتم ترکیبی ISFLA در قالب فازی تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: بیست و نهمین کنفرانس بین المللی برق
تعداد صفحات: 8
چکیده:
بازآرایی شبکه های توزیع که با مجموعه ای از عملیات کلیدزنی صورت میگیرد، روشی ساده و کم هزینه است که بدون افزودن تجهیزات اضافه بر شبکه موجب بهره برداری بهینه از سیستمهای توزیع میگردد. در مقاله روش جدیدی برای بازآرایی چند هدفه شبکه توزیع ارائه میشود که الگوریتم بهینه سازی ISFLA الگوریتم قورباغه جهنده بهبود یافته و روش بهینه سازی فازی را ترکیب مینماید. اهداف مورد نظر کاهش تلفات توان حقیقی، کاهش انحراف ولتاژ باسها از مقدار میباشد. هنگام تغییر آرایش هموارهباید قیدهایی نظیر شعاعی بودن شبکه و دربرگرفتن تمامی باسها و قیود ولتاژ و جریان شبکه رعایت شوند که این امر بازآرایی را تبدیل به یک مساله بهینه سازی میکند. الگوریتم ISFLA روشی موثر و قدرتمند است که از دقت و سرعت همگرایی بالا تری نسبت به الگوریتم PSO و الگوریتم ژنتیک برخوردار است و پیادهسازی آن نیز آسان میباشد. علاوه بر این روش پیشنهادی پس از به روز رسانی موقعیت برای اجتناب از بهینه محلی و کاوش نواحی جستجوی جدید از عملگر جهش استفاده مینماید. کاراییالگوریتم پیشنهادی با اجرای آن بر روی دو شبکه توزیع نمونه اثبات می گردد. نتایج شبیه سازی با نتایج حاصل از سایر روشها مقایسه شده است .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید