سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی اثر چسبندگی سینماتیکی و ارتفاع سطح آزاد آب بر تغییرا

جمعه 95/8/14 4:3 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثر چسبندگی سینماتیکی و ارتفاع سطح آزاد آب بر تغییرات زمانی ضخامت لایه گرادیانی در یک استخر خورشیدی آزمایشی تحت word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر چسبندگی سینماتیکی و ارتفاع سطح آزاد آب بر تغییرات زمانی ضخامت لایه گرادیانی در یک استخر خورشیدی آزمایشی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر چسبندگی سینماتیکی و ارتفاع سطح آزاد آب بر تغییرات زمانی ضخامت لایه گرادیانی در یک استخر خورشیدی آزمایشی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر چسبندگی سینماتیکی و ارتفاع سطح آزاد آب بر تغییرات زمانی ضخامت لایه گرادیانی در یک استخر خورشیدی آزمایشی تحت word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: همایش ملی انرژی و محیط زیست کرمان

تعداد صفحات: 4

چکیده:

تغییرات زمانی ضخامت لایه گرادیانی در یک استخر خورشیدی آزمایشی مورد بررسی قرار گرفت. به منظور پیش بینی تغییرات ضخامت لایه گرادیانی از مدل ترمال برست استفاده شد. مدل های یکبعدی انتقال جرم و حرارت جهت یافتن گرادیان های درجه شوری و درجه حرارت ارائه شدند. معادلات دیفرانسیل جزئی انتقال جرم و حرارت به کمک روش حجم محدود گسسته سازی شدند. شبیه سازی بر مبنای داده های تجربی یک استخر خورشیدی واقع در دانشگاه فردوسی مشهد انجام گرفت. نتایج عددی بدست آمده برای پیش بینی تغییرات ضخامت لایه گرادیانی در مقایسه با نتایج تجربی، رضایت بخش بود. آنالیز حساسیت برای چسبندگی سینماتیکی و ارتفاع سطح آزاد آب انجام شد. نتایج حل عددی نشان داد که تغییر چسبندگی سینماتیکی اثر ناچیزی بر تغییرات زمانی ضخامت لایه گرادیانی داشته و تغییرات چشمگیری را در روند کلی ایجاد نمی کنند. تغییر در ارتفاع سطح آزاد آب منجر به تغییرات نسبتا قابل ملاحظه ای در نیمه دوم دوره زمانی عملکرد استخر ، از اواسط ماه ژانویه به بعد شد، اما در نیمه نخست این دوره زمانی، حل عددی منجر به جواب هایی نزدیک به هم گردید و چیز قابل توجهی مشاهده نشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید