سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ارزیابی و بررسی پتانسیل های توریستی جهت توسعه توریسم با اس

جمعه 95/8/14 4:2 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی و بررسی پتانسیل های توریستی جهت توسعه توریسم با استفاده از مدل SWOT (نمونه موردی: استان ایلام) تحت word دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی و بررسی پتانسیل های توریستی جهت توسعه توریسم با استفاده از مدل SWOT (نمونه موردی: استان ایلام) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و بررسی پتانسیل های توریستی جهت توسعه توریسم با استفاده از مدل SWOT (نمونه موردی: استان ایلام) تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی و بررسی پتانسیل های توریستی جهت توسعه توریسم با استفاده از مدل SWOT (نمونه موردی: استان ایلام) تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی جغرافیا، گردشگری، منابع طبیعی و توسعه پایدار
تعداد صفحات: 28
چکیده:
توریسم نه تنها به عنوان یک سرمایه گذاری فرهنگی برای شناخت یک سرزمین و هویت تاریخی آن مطرح است بلکهیک فعالیت اقتصادی نیز محسوب می گردد و از عوامل مؤثر در توسعه اقتصادی به شمار می آید. موضوع مورد تحقیق ارزیابی و بررسی پتانسیل های توریستی جهت توسعه توریسم با استفاده از مدل SWOT نمونه موردی استان ایلام می باشدد . روش تحقیق در پژوهش روش توصیفی و تحلیلی است که جهت گردآوری اطلاعات از ابزار و تکنیک های کتابخانه ای، میدانی و مصاحبه استفاده شده است. هدف از پژوهش حاضر شامل آشنایی با واژه توریسم، معرفی، شناسایی پتانسیل های تاریخی، فرهنگی، مذهبی، ارتباطی استان و همچنین بررسی علل کمبود امکانات و تأسیسات اقامتی و رفاهی و زیر ساختی در استان است. یافته های این تحقیق در مدل SWOT نشان می دهد که این استان دارای چشم اندازهای زیبای طبیعی با بهره مندی از جذابیت هایی در زمینه های مختلف است با امتیاز وزنی جذابیت هایی در زمینه های مختلف است با امتیاز وزنی 0/52 که در رده اول است و همچنین نزدیکی به بازارهای جهانی با بهره گیری از همسایگی کشور عراق با امتیاز وزنی 0/48 در جایگاه دوم قرار دارد همچنین بر اساس بررسی مدل SWOT مشاهده گردید که عدم وجود تسهیلات بهداشتی، خدماتی، تجهیزات اقامتی و رفاهی با امتیاز وزنی 32% نشانگر ضعف اساسی و کمبود این امکانات جهت توسعه امر توریسم در استان است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید