سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحقیق اطلاعات جامع در باره زحل تحت word

پنج شنبه 95/7/29 6:25 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق اطلاعات جامع در باره زحل تحت word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق اطلاعات جامع در باره زحل تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق اطلاعات جامع در باره زحل تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق اطلاعات جامع در باره زحل تحت word :

بخشی از فهرست تحقیق اطلاعات جامع در باره زحل تحت word

ردیف عنوان صفحه
1 اطلاعات جامع در باره زحل
2 اندازه و شکل
3 حلقه ها
4 جرم ، جاذبه و چگالی
5 طول یک روز و یک سال در زحل
6 مدار و فاصله از خورشید
7 درجه حرارت زحل
8 ماهها
9 بازدید فضا پیما
10 مقایسه زمین – زحل
11 نام زحل و سمبل
12 ترکیب خاکی و اتمسفری
13 حلقه های زحل
14 ماههای زحل
15 منابع مآخذ

زحل ششمین سیاره از خورشید درمنظومه شمسی ما می باشد . آن دومین سیاره بزرگ است . (مشتری بزرگترین می با شد) آن حلقه هایی زیبا ییدارد که از تکه های یخ (تعدادی سنگ)ساخته شده و به اندازه یک ناخن از اندازه یک ماشین گسترش یافته اند زحل بیشتر از همه از هیدروژن و گاز هلیم تشکیل یافته است زحل بدون استفاده از تلسکوپ قابل مشاهده می باشد اما یک تلسکوپ با توان پایین برای دیدن حلقه های آن مورد نیاز است زحل حدود 74،898 مایل ( 536 ، 120 کیلو متر ) است ( در خط استوا روی ابر ) آن حدود 4/9 زمان قطر زمین می باشد 764 زمین می توانست داخل یک زحل گود جای شود زحل تخت ترین سیاره در منظومه شمسی می باشد آن یک قطر استوایی 74،898 مایلی ( 536 ، 120 کیلو متری ) و یک قطر قطبی 560 / 67 مایلی ( 728 ، 108 کیلو متری ) دارد ده در صدی شکل تخت زحل شاید توسط چرخش سریع آن و تراکم گازی شکلش به وجود آمده است . حلقه های زیبای زحل از زمین تنها توسط تلسکوپ قابل دید می باشند آنها اولین بار توسط گالیله در قرن هفدهم مشاهده شدند.
حلقه های زحل از تکه های یخ ( تعدادی سنگ) ساخته شده است به اندازه ناخن از اندازه یک ماشین گسترش یافته اند بنابراین حلقه ها بسیار وسیع هستند ( تقربیاً 185000 مایل = 300000کیلو متر ) آنها خیلی نازک می باشند ( حدود 6/0 مایل =1 کیلو متر ) .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید