سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی تاثیر زیر کن و کرومیا بر ریز ساختار و خواص جرمهای ری

پنج شنبه 95/7/29 6:23 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تاثیر زیر کن و کرومیا بر ریز ساختار و خواص جرمهای ریختنی فوق العاده کم سیمان اسپینلی درجا تحت word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر زیر کن و کرومیا بر ریز ساختار و خواص جرمهای ریختنی فوق العاده کم سیمان اسپینلی درجا تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر زیر کن و کرومیا بر ریز ساختار و خواص جرمهای ریختنی فوق العاده کم سیمان اسپینلی درجا تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر زیر کن و کرومیا بر ریز ساختار و خواص جرمهای ریختنی فوق العاده کم سیمان اسپینلی درجا تحت word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: سمپوزیوم فولاد 1389

تعداد صفحات: 10

نویسنده(ها):

سمیرا بیگلر – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
سمانه بیگلر – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
حسین سرپولکی – دانشکده مهندسی مواد و متالورژی، دانشگاه علم و صنعت ایران
علی نعمتی – دانشکده مهندسی مواد و متالورژی، دانشگاه صنعتی شریف

چکیده:

جرم های دیر بطور گسترده در برخی کاربردهای دما و فشار بالا مثل فرایند های پتروشیمی کوره های صنعتی و بخصوص در صنعت آهن و فولاد مورد استفاده قرار می گیرند. د رپژوهش حاضر، اثر زیر کن و کرومیا بر جرمهای اسپینل د رجای ulcc مورد بررسی قرار گرفته است. از موادی نظیر آلومینا، منیریا ددبرن، میکرو سیلیس و افزودنی زیر کن و کرومیا استفاده شد و تشکیل اسپینل و دیگر فازها توسط آنالیز XRD بررسی گردید. مقادیر 2 و 4 و 6% زیر کن و 1 و 2 و 3% کرومیا به هر نمونه اضافه گردید. نتایج نشان داد که در نمونه زیرکونی تجزیه زیرکون در دمای 1400 درجه سانتی گراد آغاز و در 1600 درجه سانتی گراد کامل شده و در نمونه کرومیایی واکنش Al2O3 , MgO , Cr2O3 جهت اسپینل سازی در سیستم سه تایی بررسی شد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید