سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله گزارش الودگی میازیس اوستروس اویس دستگاه تنفس انسان تحت wor

پنج شنبه 95/8/6 5:53 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله گزارش الودگی میازیس اوستروس اویس دستگاه تنفس انسان تحت word دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله گزارش الودگی میازیس اوستروس اویس دستگاه تنفس انسان تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گزارش الودگی میازیس اوستروس اویس دستگاه تنفس انسان تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله گزارش الودگی میازیس اوستروس اویس دستگاه تنفس انسان تحت word :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: پانزدهمین کنگره دامپزشکی ایران

تعداد صفحات: 1

چکیده:

میازیس آلودگی اندامها یا بافت ها ی حیوانات میزبان به مراحل نوزادی مگس ها ی دو بال است که معمولا کرمینه یا گراب نامیده می شود . نوزاد مگس مستقیما از بافتها ی نکروتیک یا زنده میزبان تغذ یه می کند . میزبان متداول نوزاد مگسها معمولا از پستانداران و گاهی پرندگان و به ندرت دوزیستان یا خزندگان می باشد .
اینجانب علی حسین خانی دانشجو ی سال آخر رشته دامپزشکی در تار یخ 86/6/7 زمانیکه دوره کاراموزی خود را در کلینیک دانشگاه آزاد شهرکرد میگذراندم دچار عارضه ا ی شبیه برونشیت و سرماخوردگی شدم که در ابتدا با سرفه های شدید و بالا آوردن کف از دهان شروع شد و در پی آن آ بریزش از بینی و عطسه و سرفه همراه بود . پس ازآن به مدت یک هفته ز یر نظر پزشک عمومی به درمان سرماخوردگی پرداختم که متوجه حضور لاروها ی مگس در داخل ترشحات دستگاه تنفس خود شدم که ا ین لاروها به طول 3 میلیمتر و عرض 0/5 میلیمتر بودند . سپس به جناب آقا ی دکتر محمد گلشن متخصص بیماریهای دستگاه تنفس از دانشگاه هاروارد آمر یکا مراجعه نمودم و با آزما یش از نمونه های لاروها معلوم شد نمونه انگلی لارو مگس اوستروس اویس می باشند . جهت درمان از داروها ی البندازول و تئوفیلین و تتراسایکلین و سالبوتامول استفاده گردید .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید