سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی و ارزیابی بکارگیری سامانه های پیشرفته حمل ونقل عمومی

پنج شنبه 95/8/6 5:51 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی و ارزیابی بکارگیری سامانه های پیشرفته حمل ونقل عمومی در ناوگان اتوبوس رانی شهر تهران تحت word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی بکارگیری سامانه های پیشرفته حمل ونقل عمومی در ناوگان اتوبوس رانی شهر تهران تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی بکارگیری سامانه های پیشرفته حمل ونقل عمومی در ناوگان اتوبوس رانی شهر تهران تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی بکارگیری سامانه های پیشرفته حمل ونقل عمومی در ناوگان اتوبوس رانی شهر تهران تحت word :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: هشتمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

تعداد صفحات: 15

چکیده:

استفاده از فن آوریهای ارتباطات و اطلاعات در قالب سامانه های پیشرفته حمل ونقل عمومی امکان ارائه خدمات جدید و پیشرفته به کاربران ناوگان حمل ونقل عمومی و همچنین کاهش قابل توجه هزینه های مدیریت و بهره برداری را فراهم می کند . در این مقاله ابتدا به بررسی سابقه بکارگیری این سامانه ها در دنیا پرداخته شده است . سپس خدمات کاربر و سامانه های پیشرفته پرکاربرد در زمینه حمل ونقل عمومی معرفی شده اند . در ادامه، روند منطقی تعیین سامانه ها و راهکارهای ITS با توجه به مشکلات و نیازهای شبکه اتوبوس رانی شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته است .
پس از آن برآورد هزینه و منافع و تحلیل اقتصادی در خصوص بکارگیری سامانه های هوشمند حمل ونقل در ناوگان اتوبوس رانی شهر تهران انجام گرفته که بر این اساس نسبت منفعت به هزینه در سال اول 7 , 31 و نرخ بازگشت سرمایه 276 % بدست آمده است . در نهایت، نتایج حاصل از پروژه پایلوت هوشمندسازی ناوگان اتوبوس رانی که در خط 729 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اجرا گردیده ، مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفته است .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید