سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکدار

چهارشنبه 95/8/5 3:35 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک های پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین) تحت word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک های پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک های پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین) تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک های پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین) تحت word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی

تعداد صفحات: 14

چکیده:

امروزه بانکداری الکترونیکی نقش بسیار مهمی را در صنعت بانکداری ایفا می کند و این مهم در چند سال اخیر توجه بسیار زیادی را در ادبیات دانشگاهی به خود اختصاص داده است.
امروزه نگرانی های زیادی در مورد تاثیر بانکداری الکترونیکی و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان وجود دارد. این مقاله سعی بر پرکردن این خلاء در ادبیات بازاریابی از طریق اندازه گیری رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده بانکداری الکترونیکی در سه بانک خصوصی پارسیان، پاسارگاد و اقتصاد نوین دارد.
داده های مورد نیاز مقاله با پرسش از 600 کاربر خدمات اینترنتی بانکهای مزبور جمع آوری گردیده است. روش پژوهش مقاله از نوع پیمایشی و همبستگی است و برای بررسی فرضیات از آزمون های مرتبط آماری استفاده و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای آماری Spss و Lisrel استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان میدهد که سه عامل اصلی محتوا، سهولت استفاده و صحت و دقت خدمات الکترونیکی در رضایتمندی مشتریان تاثیر معنادار دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید