سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ارزیابی فنی و اقتصادی یک سیستم آبیاری قطره ای کم فشار (مطا

پنج شنبه 95/8/6 5:42 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی فنی و اقتصادی یک سیستم آبیاری قطره ای کم فشار (مطالعه موردی کشت و صنعت مگسالدرقزوین) تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی فنی و اقتصادی یک سیستم آبیاری قطره ای کم فشار (مطالعه موردی کشت و صنعت مگسالدرقزوین) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی فنی و اقتصادی یک سیستم آبیاری قطره ای کم فشار (مطالعه موردی کشت و صنعت مگسالدرقزوین) تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی فنی و اقتصادی یک سیستم آبیاری قطره ای کم فشار (مطالعه موردی کشت و صنعت مگسالدرقزوین) تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم کشاورزی
تعداد صفحات: 8
چکیده:
در این پژوهش با در نظر گرفتن شرایط بحران آب موجود کشور و مجموع مسائل و مشکلات آبیاری قطره ای، روش آبیاری قطره ای کم فشار در جهت کاهش هزینه های اولیه و بهره برداری، بالابردن راندمان و یکنواختی آبیاری نسبت به آبیاری سطحی، حذف انرژی جهت تامین فشار سیستم و سادگی بهره برداری، جهت استفاده در سطح کشور بررسی شده است. بدین منظور قسمتی از سیستم آبیاری قطره ای کم فشار که در زمینی به وسعتی حدود 8 هکتار در کشت و صنعت مگسال واقع در استان قزوین به اجرا در آمده است، ارزیابی شد. شاخص های ارزیابی یکنواختی شامل UCS(%), DU(%), EU(%), UC(%), qvar ,CV, Sq ,qa(L/hr) به ترتیب 0/78، 0/24،0/57،2/39،80/26،31/16،65/57،76/03 محاسبه و نقشه توزیع دبی در مزرعه رسم شد. اگر چه شاخص های وضعیت سیستم را در حد بسیار مطلوب توصیف نمی کنند اما درکنار سایز مزایای این سیستم از جمله کاهش هزینه ها ومصرف انرژی و نیز قدیمی بودن و عدم بهره برداری درست و نگه داری کافی می توان این مقادیر را قابل قبول ارزیابی کرد. هزینه های اجرایی نیز در مقیاس مزرعه ای با ابعاد مزرعه مگسال بین دو سیستم آبیاری قطره ای معمولی و آبیاری قطره ای کم فشار مقایسه و تفاوت قابل ملاحظه ای مشاهده شد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید