سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی اثرات اجرای طرح هادی روستایی در مناطق روستایی مورد م

پنج شنبه 95/8/6 5:41 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثرات اجرای طرح هادی روستایی در مناطق روستایی مورد مطالعه: روستای ینگی کند شهرستان بناب تحت word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات اجرای طرح هادی روستایی در مناطق روستایی مورد مطالعه: روستای ینگی کند شهرستان بناب تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات اجرای طرح هادی روستایی در مناطق روستایی مورد مطالعه: روستای ینگی کند شهرستان بناب تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات اجرای طرح هادی روستایی در مناطق روستایی مورد مطالعه: روستای ینگی کند شهرستان بناب تحت word :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس ملی کشاورزی پایدار، محیط زیست و توسعه روستایی
تعداد صفحات: 12
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف اصلی شناسایی و تحلیل اثرات اجرای طرح هادی در روستای ینگی کند در شهرستان بناب صورت گرفت.این تحقیق از نظر ماهیت، از نوع پژوهشهای کمی، از لحاظ درجه کنترل متغیرها، غیرآزمایشی و از نظر نحوه گردآوری دادهها، از نوع تحقیقات میدانی محسوب میشود. جامعه آماری این تحقیق را تمامی سرپرستان خانوار در روستای ینگی کند تشکیل می- دادند 312 N= که با توجه به جدول کرجسی مورگان، تعداد 121 نفر از آنان از طریق روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب – شدند. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه استفاده گردید. روایی پرسشنامه با نظر پانلی از کارشناسان و پژوهشگران در زمینه موضوع مورد پژوهش مورد تایید قرار گرفت. برای تعیین پایایی ابزار تحقیق پیشآزمون انجام گرفت که مقدار آلفای کرونباخ محاسبه شده برای مقیاس اصلی پرسشنامه بیشتر از 0/75 بود. نتایج به دست آمده از تحلیل عاملی نشان داد که پنج عامل کالبدی فیزیکی با واریانس 20/25 درصداجتماعیبا واریانس 19/63 درصد بهداشتی با واریانس 14/42 درصد اقتصادی باواریانس 10/63 درصد و زیست محیطی با واریانس 4/86 درصد درمجموع 69/79 درصد ازواریانس کل اثرات اجرای طرح هادی در روستای ینگی کند را تبیین مینمودند و از میان آنها، دو عامل کالبدی زیرساختی و اجتماعی به ترتیب بیشترین میزان اولویت را داشتند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید