سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی اثر عوامل هسته زای معدنی بر روی مورفولوژی و خواص مکا

چهارشنبه 95/8/5 3:49 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثر عوامل هسته زای معدنی بر روی مورفولوژی و خواص مکانیکی فوم پلی اتیلن تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر عوامل هسته زای معدنی بر روی مورفولوژی و خواص مکانیکی فوم پلی اتیلن تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر عوامل هسته زای معدنی بر روی مورفولوژی و خواص مکانیکی فوم پلی اتیلن تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر عوامل هسته زای معدنی بر روی مورفولوژی و خواص مکانیکی فوم پلی اتیلن تحت word :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: دهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

تعداد صفحات: 8

چکیده:

فرمهای پلی اتیلن کاربردهای فراوانی در زمینه های مختلف صنعت دارند زیرا در عین حال که سبک هستند دارای شکل پذیری و مقاومت در برابر تنش های مکانیکی و خوردگی و خصوصیات عایقیت در برابر الکتریسیته و گرما و صوت هستند. و با قابلیت های فراوانی که در عدم جذب رطوبت دارند در کاربردهای شناور سازی مورد استفاده قرار می گیرند.
Caco3 و تالک از جمله افزودنیهای بسیار رایج در صنایع پلاستیک هستند. که از جمله خصوصیات این افزودنیها ، قیمت ارزان و در عین حال استحکام بخشیدن به پلیمر پایهاست.
بررسی اثر این افزودنیها بر روی مورفولوژی و در نتیجه خواص مکانیکی مانند رساندن استحکام فشاری تا 170 و استحکام کششی تا حدود 500، نقش قابل توجه این افزودنیها را در بهبود خواص فوم پلی اتیلن بیش از پیش آشکار می سازد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید