سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی ویژگی ها و دامنه کاربرد روش طرح و ساخت با نگرشی بر ق

چهارشنبه 95/8/5 3:47 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی ویژگی ها و دامنه کاربرد روش طرح و ساخت با نگرشی بر قرارداد طرح و ساخت پروژه قطعات سوم و چهارم تونل انتقال آب قمرود تحت word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ویژگی ها و دامنه کاربرد روش طرح و ساخت با نگرشی بر قرارداد طرح و ساخت پروژه قطعات سوم و چهارم تونل انتقال آب قمرود تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ویژگی ها و دامنه کاربرد روش طرح و ساخت با نگرشی بر قرارداد طرح و ساخت پروژه قطعات سوم و چهارم تونل انتقال آب قمرود تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ویژگی ها و دامنه کاربرد روش طرح و ساخت با نگرشی بر قرارداد طرح و ساخت پروژه قطعات سوم و چهارم تونل انتقال آب قمرود تحت word :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

تعداد صفحات: 10

چکیده:

روش طرح و ساخت یکی از روش های دوعاملی برای انجام پروژه ها می باشد . از ویژگی های اصلی این روش همکاری ، هماهنگی و اتفاق مناسب و بهینه سه فعالیت طراحی ، تهیه و تامین و اجرا می باشدکه ضمن کا هش روند اجرای پروژه ها منجر به قطعی تر شدن هزینه ها و برنامه زمانبندی می گردد . پیمانکاران در روش طرح و ساخت تشویق می شوند توانایی های خلاق و ابتکاری خود را در خدمت پروژه به کارگیرند . اما برای پرهیز از مشکلات ضمن کار لازم است که کارفرمایان و پیمانکاران به اصول و مبانی روش طرح و ساخت آشنایی داشته باشند . در این مقاله ضمن بررسی ویژگی ها و دامنه کاربرد روش های طرح و ساخت به بررسی نقاط ضعف و قوت قرارداد طرح و ساخت پروژه قطعات سوم و چهارم تونل انتقال آب قمرود می پردازیم .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید