سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ارائه یک الگوریتم ترکیبی برای خوشه بندی با استفاده از الگو

چهارشنبه 95/8/5 3:46 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه یک الگوریتم ترکیبی برای خوشه بندی با استفاده از الگوریتم های فازی و رقابت کشورهای استعماری تحت word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک الگوریتم ترکیبی برای خوشه بندی با استفاده از الگوریتم های فازی و رقابت کشورهای استعماری تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک الگوریتم ترکیبی برای خوشه بندی با استفاده از الگوریتم های فازی و رقابت کشورهای استعماری تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک الگوریتم ترکیبی برای خوشه بندی با استفاده از الگوریتم های فازی و رقابت کشورهای استعماری تحت word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی نوآوری در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
تعداد صفحات: 6
چکیده:
هدف از خوشه بندی، قرار دادن کاربران با رفتار مشابه در یک گروه است. یکی از روش هایی که اخیرا در این زمینه مورد بررسی و استفاده قرار گرفته استفاده از الگوریتم های تکاملی است. در این الگوریتم ها اگر یک شی به یک خوشه نامناسب انتساب داده شده باشد، زمان زیادی برای انتقال این شی به یک خوشه بهتر طول خواهد کشید و این منجر به ایجاد خوشه هایی با داده های غیر مشابه می گردد. برای حل این مشکل در این مقاله از یک الگوریتم ترکیبی استفاده گردیده است که در آن دو الگوریتم FCM و خوشه بندی بر مبنای رقابت کشورهای استعماری با هم همکاری می کنند. از طرف دیگر الگوریتمFCM نیازمند مقادیر اولیه مناسب برای مرکز هر خوشه می باشد، که این مقادیر توسط الگوریتم رقابت کشورهای استعماری تامین می گردد. نتیجه، خوشه های همگنی می باشند که با تکرار مراحل ادغام می گردند و با افزایش تعداد تکرار، تعداد خوشه ها کاهش می یابند. در این مقاله به منظور اعتبار سنجی، روش پیشنهادی بر روی مجموعه داده Iris پیاده سازی می گردد و نتایج با روشهای ICA و FCM مقایسه خواهد گردید.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید