سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ارائه چارچوب ارزیابی سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری با تکیه بر

چهارشنبه 95/8/5 3:43 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه چارچوب ارزیابی سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری با تکیه برمعیارهای کیفی جهت بررسی قابلیت تحقق مدل تصمیمگیری در حوزه تعاملپذیری تحت word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه چارچوب ارزیابی سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری با تکیه برمعیارهای کیفی جهت بررسی قابلیت تحقق مدل تصمیمگیری در حوزه تعاملپذیری تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه چارچوب ارزیابی سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری با تکیه برمعیارهای کیفی جهت بررسی قابلیت تحقق مدل تصمیمگیری در حوزه تعاملپذیری تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه چارچوب ارزیابی سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری با تکیه برمعیارهای کیفی جهت بررسی قابلیت تحقق مدل تصمیمگیری در حوزه تعاملپذیری تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
تعداد صفحات: 13
چکیده:
دو پارامتر مهم در طراحی سرویسهای الکترونیکی، تعاملپذیری و یکپارچهسازی است. بهمنظور طراحی وپیادهسازی سرویسهای وب استاندارد، توجه به پارامترهای تعاملپذیری و یکپارچهسازی ضروری است. یکی از چالشهای مطرح در حوزه تعاملپذیری سرویسهای الکترونیکی، عدم ارائه روش تصمیمگیری مناسب بهمنظور تعیین سطح تعاملپذیری سرویسهای سازمانی با دیدگاه عملیاتی است. . بدین منظور، طراحی یک مدل تصمیمگیری باهدف تعیین سطح تعاملپذیری سرویسهای وب در حوزه دولت الکترونیک و در لایه سرویس مدنظر قرار دادهشده است. بهمنظور بررسی قابلیت تحقق مدل تصمیمگیری، مشخص نمودن پارامترهای ارزیابی از روش ضروری است. در این مقاله با در نظر گرفتن هدف ارائهدهنده روش، بررسی مطالعات گذشته در حوزه ارزیابی روشهای پشتیبان تصمیمگیری و سایر روشهای ارزیابی مدلها، اقدام به ارائه یک چارچوب ارزیابی جدید شده است. در نظر گرفتن 33 معیار کیفی که در 7 طبقه دستهبندیشده است و تمرکز بر روی تکنیکهای ارزیابی بهجای نتایج حاصل از ارائه روش، از ویژگیهای چارچوب ارزیابی ارائهشده است. بر مبنای چارچوب ارزیابی، مقایسه میان مجموعهای از روشهای تصمیمگیری انجام پذیرفته و نتایج حاصل از بررسی ارائهشده است. نتایج حاصل از بررسی، پشتیبانی محدود از برخی معیارهای کیفی در نظر گرفتهشده در دستهبندی فنی و روشنی و بیانگری مدل را در روشها نشان داده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید