سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تاثیر عمق و شعاع شیار U شکل بر مقدار متوسط چگالی انرژی کرن

چهارشنبه 95/8/5 3:42 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاثیر عمق و شعاع شیار U شکل بر مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی و بار بحرانی شکست در حالت بارگذاری خمشی تحت word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر عمق و شعاع شیار U شکل بر مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی و بار بحرانی شکست در حالت بارگذاری خمشی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر عمق و شعاع شیار U شکل بر مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی و بار بحرانی شکست در حالت بارگذاری خمشی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر عمق و شعاع شیار U شکل بر مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی و بار بحرانی شکست در حالت بارگذاری خمشی تحت word :

مقاله تاثیر عمق و شعاع شیار U شکل بر مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی و بار بحرانی شکست در حالت بارگذاری خمشی تحت word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در مکانیک هوا فضا از صفحه 39 تا 49 منتشر شده است.
نام: تاثیر عمق و شعاع شیار U شکل بر مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی و بار بحرانی شکست در حالت بارگذاری خمشی
این مقاله دارای 11 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مکانیک شکست الاستیک – پلاستیک
مقاله مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی
مقاله شیار U شکل
مقاله بار بحرانی شکست بارگذاری خمشی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله، معیار مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی برای پیش بینی بار بحرانی شکست در نمونه هایی با شیار U شکل تحت بار خمشی مورد استفاده قرار گرفته و رابطه ای برای محاسبه مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی درون این منطقه ارایه شده است. بارگذاری به صورت خمشی و تحت مود I انجام شده است. دو حالت در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته: 1) حجم کنترل بخشی از قسمت نیم دایره انتهای شیار را در بر گیرد و 2) حجم کنترل با لبه های مستطیل شکل شیار تلاقی داشته باشد. تاثیر مقدار شعاع انتهای شیار و نیز عمق آن بر مقدار متوسط چگالی انرژی کرنشی در هر دو حالت مورد بررسی قرار گرفته و تغییرات بار بحرانی شکست پیش بینی شده است. تحلیل المان محدود برای بررسی صحت روابط و نتایج به دست آمده انجام شده است. نتایج حاصل در این مقاله نشان داده که با افزایش شعاع شیار، مقدار بار بحرانی شکست ابتدا کاهش و سپس افزایش می یابد. همچنین، با افزایش عمق شیار، مقدار آن به صورت نمایی کاهش می یابد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید