سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه مقاله عوامل و ریشههای پدیده جنگ در word

چهارشنبه 95/6/31 8:40 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه مقاله عوامل و ریشه‌های پدیده جنگ در word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه مقاله عوامل و ریشه‌های پدیده جنگ در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه مقاله عوامل و ریشه‌های پدیده جنگ در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه مقاله عوامل و ریشه‌های پدیده جنگ در word :

نویسنده: مرحوم آیت الله عباسعلی عمید زنجانی
روایتگر: جنگ ـ به ویژه با توجه به ضایعات و تلفات و ویرانی‌ها و نابسامانی‌هایی که به همراه دارد ـ برای هیچ شخص عاقلی مطلوبیت ذاتی ندارد، بلکه وسیله‌ای است برای رسیدن به اهدافی که انتظار تحقق آنها از راه جنگ می‌رود و نیل به آنها معمولاً جز از راه جنگ میسر نیست. بنابراین، مشروعیت یا عدم مشروعیت جنگ، تابع هدف برپایی آن است. از این رو، همه عقلاً، جنگی را که به منظور دفاع از حقوق جامعه‌ای باشد، روا می‌دانند؛ هرچند در تعیین این حقوق کمابیش اختلاف نظرهایی وجود دارد، اما دفاع از حقوق جانی و مالی، به خصوص حقوق ارضی و وطن مردم، مورد اتفاق همگان است و دفاع از حقوق عرضی و ناموسی را می‌توان بر آنها افزود. همچنین دفاع از حقوق سیاسی و حاکمیت ملی و استقرار کشور در برابر دشمن متجاوز خارجی، در عرف بین‌الملل مورد قبول است.
بررسی علل و ریشه‌های ایجاد جنگ همواره مورد نظر پژوهشگران و محقّقان و نویسندگان بوده است و به زعم ما همان‌طور که ارزیابی پی‌آمدهای شوم و یا دستاوردهای مثبت جنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بررسی عوامل و ریشه‌های جنگ نیز مهم و حیاتی است. نویسنده در این مقاله ضمن بررسی مهم‌ترین نظریات درباره عوامل و ریشه‌های پدیده جنگ، به طور اجمال به ارزیابی ریشه‌های جنگ از دیدگاه قرآن کریم و میثاق‌های بین‌المللی به ویژه منشور ملل متحد پرداخته است که در پی می‌خوانید.
بسم الله الرحمن الرحیم
«جنگ» واژه‌ای شناخته شده است که به برخوردهای مسلحانه و خشونت‌آمیز بین دو یا چند دولت یا گروه حاکم اطلاق می‌شود.
پدیده جنگ از دیدگاه‌های گوناگون قابل مطالعه است. این پدیده نه تنها از دیدگاه «مجموعه به هم پیوسته‌ای که تاریخ بشر نام دارد» قابل مطالعه است، بلکه از آن نظر که بشر در آینده با آن روبرو خواهد شد، باید مورد بررسی قرار گیرد. پدیده جنگ به لحاظ جایگاه نقش و وسعت زمانی و مکانی دامنه عمل، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ما نظریه اجتناب‌ناپذیر بودن جنگ‌ها را مردود بدانیم، حداقل باید از مطالعه آنچه که اتفاق افتاده، برای جلوگیری از آنچه که نباید اتفاق بیفتد، استفاده نماییم.
اگر پدیده جنگ به عنوان یک عمل ضدارزش، ویرانگر و منحوس تلقی شود، ما را در دامن یک پیش‌داوری غیرمنطقی می‌اندازد. جنگ‌ها به همان اندازه که مخرّب، منهدم‌کننده و عامل خونریزی و ویران‌گری بوده‌اند، زمینه شکوفایی را نیز در میدان علم، فراهم آورده‌اند و پیشرفت فرهنگ‌ها و تمدن‌ها را موجب شده‌اند. جنگ همواره برای بشریت دو رویه داشته است و تلخی‌ها و شیرینی‌ها، زهرها و پادزهرها، نیش‌ها و نوش‌ها و بدبختی‌ها و نیک‌بختی‌ها را یک جا به همراه آورده است.
جنگ با همان چهره کریه خود در ایجاد و تشدید نیازها و تسریع و تعمیق تلاش‌های بشری برای تأمین آنها نقش مؤثری داشته است و از سوی دیگر به محرومان و ستم‌دیدگان اجازه داده است که در راه دست‌یابی به حقوق از دست‌رفته خود به مبارزه برخیزند.
بحث مشروعیت جنگ‌ها از همین‌جا سرچشمه می‌گیرد و از این‌رو است که انسان دردمندی که همه هستی و عزیزان خود را در جنگ از دست داده و آلام جنگ را تحمل کرده، نمی‌تواند منکر حقّانیت دفاع مشروع مظلوم شود، زیرا قبول نفی پیکار برای دفاع به معنی امضای نابودی خویشتن و دیگران است.
ما در این بحث در پی آن نیستیم که پی‌آمدهای شوم و یا دست‌آوردهای مثبت جنگ را برشمریم و یا به استناد آثار سودمند و نقش مثبت تمدن‌ساز جنگ‌ها، پدیده جنگ را به طور مطلق مشروعیت بخشیم و یا از آن دفاع کنیم. آنچه در این بحث به عنوان مقدمه‌ای بر حبث‌های آینده برای ما حائز اهمیت است، رابطه گذشته، حال آینده زندگی بشری از نظر پدیده جنگ است که می‌توان آن را در بررسی علل و ریشه‌های ایجاد جنگ، مشروعیت و راه‌هایی که به تحقق هدف جنگ کمک می‌کند، تعیین کرد. به عبارت دیگر، پاسخ به این سؤال را که «چرا از جنگ بحث می‌کنیم»؟ باید در بررسی نکات مذکور جستجو کرد تا آینده را در شعاع روشنایی گذشته بتوان دید.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه مقاله فن شناسی و آسیب شناسی خنجر مفرغی منسوب به هز

چهارشنبه 95/6/31 8:40 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه مقاله فن شناسی و آسیب شناسی خنجر مفرغی منسوب به هزاره اول پیش از میلاد در word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه مقاله فن شناسی و آسیب شناسی خنجر مفرغی منسوب به هزاره اول پیش از میلاد در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه مقاله فن شناسی و آسیب شناسی خنجر مفرغی منسوب به هزاره اول پیش از میلاد در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه مقاله فن شناسی و آسیب شناسی خنجر مفرغی منسوب به هزاره اول پیش از میلاد در word :

چکیده

کشور ایران، دارای تمدن درخشان با پیشینه تاریخی پربار است، از این رو نیز دارای آثار منقول و غیر منقول با ارزش و تاریخی بسیاری می باشد؛ از جمله این آثار اشیاء مفرغی هستند که در سایت های مختلف باستانی به وفور یافت می شوند. حفاظت، مرمت و همچنین شناخت اصالت این آثار گرانبها که نشانگر هویت و فرهنگ این سرزمین به شمار می رود امری مهم و ضروری است. بنابراین این پروژه هدف خود را شناسایی اصالت یک خنجر مفرغی منسوب به هزاره اول قبل از میلاد با انجام بررسی های فن شناسانه و آسیب شناسانه قرار داده است تا به این پرسش که آیا می توان با این آزمایش ها به اصالت اثر پی برد پاسخ دهد. در این راستا، با مطالعات کتابخانه ای و گردآوری مطالب مربوط به شناخت آثار بدلی، به طبقه بندی و بررسی روش های شناسایی آثار بدلی پرداخته شد. همچنین با انجام آنالیزهای دستگاهی بر روی محصولات خوردگی، از جمله آنالیز فازی، محصولات خوردگی سبز و سبز روشن که انتظار می رفت فازهای مالاکیتی و کلریدی باشند، در نتایج آزمایش مشخص نشدندبا. توجه به نتیجه این آزمایش می توان گفت که احتمالاً شیء مورد بررسی تاریخی نیست و محصولات خوردگی آن تقلبی هستند. آزمایش جذب اتمی نیز نشان داد که علی رغم وجود فلزات مس، سرب،قلع و روی که عناصر به کار رفته در اشیاء تاریخی هستند و حضور آنها می تواند نشانه تاریخی بودن شیء باشد اما میزات کم فلز قلع تا حدی شک برانگیز است. به طور معمول برنزهای تاریخی حاوی 10% قلع می باشند که در این شیء میزان قلع 5% است. همچنین مجموع درصدهای عناصر متشکله به 100 خیلی نزدیک است و نشان می دهد که فلز به کار رفته در این شیء دارای ناخالصی های ناچیز است که این موضوع برای اشیاء تاریخی تا حدی دور از واقعیت است.

کلید واژه ها:آثار مفرغی، اصالت، خنجر مفرعی ،آثار بدلی، روش های شناسایی.

1

مقدمه

آثار تاریخی گواه و میراث فرهنگ های گذشتگان، برای هر کشور و ملتی دارای اهمیت بسیار هستند زیرا بیانگر خط سیر تکامل تمدن بشر از دیرباز تا به امروزند؛ باعث تأسف است که همواره افراد سودجو بدون در نظر گرفتن میزان آسیبی که به پیکره فرهنگی جامعه وارد می کنند، دست به ساختن اشیاء و آثار تقلبی می زنند و با این کار از غنا و اصالت آن می کاهند و باعث می شوند یک فرهنگ و تمدن اصیل قدرت و اقتدار خود و افراد جامعه روح فرهگ پذیری خود را آرام آرام توسط اشیاء دروغین از دست بدهند. بنابراین ضرورت شناسایی این اشیاء بدلی همواره احساس می شود و بار صیانت از میراث فرهنگی بر دوش همه حفاظتگران و حافظان با هدف حفظ یادمان های گذشته و انتقال آن به آیندگان است.

در اواخر هزاره دوم و اوایل هزاره اول قبل از میلاد اشیاء فلزی متنوع با کاربردهای متفاوت ، از مفرغ، آهن، طلا و نقره در ایران به وسیله صنعتگران و هنرمندان ساخته می شد. احتمالاً مراکزی برای این منظور وجود داشته است که در حال حاضر و بر اساس مدارک موجود نمی توان آنها را مشخص کرد. از لحاظ کاربردی اشیاء فلزی دوره نام برده را می توان به این گروه ها تقسیم کرد (طلایی ، 1386، :(84

-1 جنگ افزار
-2 ابزارهای تولیدی روزمره

-3 اشیاء فلزی مربوط به یراق اسب
-4 زیور آلات فلزی

-5 ظروف فلزی (طلایی ، 1386، .(84
شی بررسی شده در این پژوهش یک خنجر مفرغی به طول 46 سانتی متر و با عرض 1 سانتی متر است که در قسمت نوک 2/1 سانتی متر و در وسط 5/2 سانتی متر در پهن ترین قسمت و ضخامت 7 میلی متر می باشد و متعلق به موزه شخصی آقای باباخانی واقع در شهر اصفهان است.

تصویر 1
تاریخی بودن یک اثر، متضمن این معناست که علاوه بر سبک به کار رفته در آن ، تکنیک ها و روش های ساخت و مواد و مصالح به کار رفته در آن هم تاریخی باشد. بنابراین باید بتوان با بررسی مواد و مصالح به کار رفته و روش ها و تکنیک های ساخت اثر، به تاریخی بودن آن پی برد. به این منظور از روش های گوناگون در کنار یکدیگر استفاد می شود تا تاریخی بودن یک اثر به اثبات رسد.

آثار جعلی و بدلی را می توان در دو گروه کلی طبقه بندی نمود: الف) آثار بدلی ب) آثار نیمه بدلی (نیک بر، .(1382

روش تحقیق

فن شناسی و مطالعات آزمایشگاهی: تست های شیمی تر (آنالیز کیفی):

2

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه پاورپوینت مطالعات معماری بیمارستان در word

چهارشنبه 95/6/31 8:40 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 دانلود پروژه پاورپوینت مطالعات معماری بیمارستان در word دارای 153 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت دانلود پروژه پاورپوینت مطالعات معماری بیمارستان در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلوددانلود پروژه پاورپوینت مطالعات معماری بیمارستان در word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلوددانلود پروژه پاورپوینت مطالعات معماری بیمارستان در word

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن دانلود پروژه پاورپوینت مطالعات معماری بیمارستان در word :

اسلاید 1 :

تعریف بیمارستان:

  • بیمارستان یکی از نهادهای مهم ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی است که با امکانات و تسهیلات ویژه خود در بازگشت سلامت جسمانی و روانی بیمار جامعه تحقیقات پزشکی و آموزش نیروهای ماهر مورد نیاز بخش بهداشت و درمان،نقش اساسی ایفا می کند. بیمارستان واحدی است که حداقل دارای 15 تخت با تجهیزات و خدمات عمومی پزشکی لازم و حد اقل دو بخش داخلی و جراحی همرا ه با گروه پزشکان متخصص باشد .

اسلاید 2 :

مهمترین عملکرد ها و وظایف بیمارستان :

  • پذیرش و درمان سریع بیماران
  • مشارکت در بهداشت جامعه
  • انجام فعالیت های پژوهشی در رابطه با علوم پزشکی
  • آموزش علوم پزشکی

 

اسلاید 3 :

   انواع بیمارستان:

  • بیمارستان عمومی
    • بیمارستان تخصصی
      • بیمارستانهای آموزشی
        • بیمارستانهای صحرایی

اسلاید 4 :

سیستم های طراحی و ساختمانی بیمارستان

ضرورت تأسیس ،طراحی و ساخت بیمارستان قبل از هر چیز نیاز به بررسی و برنامه ریزی داشته و می بایست مسائل و محدودیت های مختلف از زوایای گوناگون مورد مطالعه و تجزیه وتحلیل قرار گیرد که شامل موارد زیر می باشد:

1 – موقعیت جغرافیایی منطقه تحت پوشش بیمارستان

2- وضعیت جمعیت شناسی منطقه

3- وضعیت اقتصادی منطقه

4- وضعیت بهداشتی درمانی مردم

5- وضعیت موسسات بهداشتی درمانی

6- اطلاعات سرمایه گذاری

اسلاید 5 :

طراحی بیمارستان :

طرح بیمارستان ضمن پیچیدگی کار دشواری است ساختمان بیمارستان از برنامه ریزی ،تا طرح تا اجرا زمان زیادی وقت میگیرد . طراحی بیمارستان با توجه به اوضاع اقلیمی و نیازهای بهداشتی و در مانی هر منطقه از کشور متفاوت است و اکثر کشورها با توجه به شرایط اقلیمی ،فرهنگی – اجتماعی –مواد ساختمانی بهداشت ومسائل تآمین اجتماعی خویش ،استاندارد های حداقلی را دتر ساخت بیمارستان های خود تعیین و رعایت می کنند .

اسلاید 6 :

موقعیت بیمارستان:

  • موقعیت مکانی بیمارستان طوری باید انتخاب شود که از ترافیک به دور باشد باید مردم تحت پوشش بتوانند به راحتی با وسایل حمل ونقل عمومی به آن دسترسی یابند . اولین ساختمان بیمارستان می باید حداقل از جاده اصلی و راه آهن 80 متر و از خیابان 40 متر فاصله داشته باشد. محل پروژه باید دارای فضای کافی برای بخشهای اقامتی مستقل و دپارتمانهای مختلف بیمارستان باشد. بایستی در منطقه آرام باشد و در آینده نیز احتمال ساخت و ساز در اطراف آن وجود نداشته باشد مگر اینکه توسط محلهای مجاور تفکیک و مستثنی شده باشد. تجهیزات نبایستی بر اثر مه گرفتگی، باد شدید، گردوغبار، دود، بو وحشرات آسیب ببیند. زمین نباید آلوده باشد و برای گسترش فضا، زمینهای آزاد اطراف نیز در نظر گرفته شوند .

اسلاید 7 :

مساحت بیمارستان:

  • زیر بنای بیمارستان به ازای هر تخت باید برابر یا بزرگتر از 75 متر مربع باشد. در صورتی که به صورت گسترده ساخته شود این رقم به بیش از 150 متر مربع به ازای هر تخت میرسد . برای ساختمان بیمارستان هاچند طبقه (عمومی ) حدود 75 متر مربقع یا کمتر به ازای هر تخت کافی خواهد بود.

اسلاید 8 :

شکل کلی ساختمان بیمارستان:

  • با توجه به شرایط و محور زمین و تشخیص یا سلیقه مهندسین سازنده بیمارستان و با مشورت سایر کارشناسان ،بیمارستان در یکی از اشکال (H)،(Y)،(I)،(T)،(X)

   ویا( عمودی – افقی ) ساخته میشود .

اسلاید 9 :

اختصاصی :

    گوش ،حلق و بینی – چشم – اشعه تراپی فک و دندان (کوچک)

 

  ایزولاسیون (جراحی های عفونی )(خیلی کوچک)

ب- بخش داخلی :

-عمومی

-قلب و عروق

-بیماری پوست

-بیماری عفونی

-سل

-اعصاب و روان

-کودکان 

اسلاید 10 :

هر بخش از فضاهای زیر تشکیل شده :

  • قسمت استراحت بیمار
  • خدمات پزشکی
  • خدمات اداری پزشکی
  • قسمتهای سرویس بهداشتی
  • قسمت خدمات تدارکاتی
  • قسمت عیادت کننده
  • قسمت ارتباطی (نظیرراهروها )

هربخش با ظرفیت تختی 30 تا 40 تخت دارای یک پرستار و هر واحد نگاهداری بیمار (با ظرفیت 15 تا 20 تخت ) دارای یک پرستار مسئول است.

هرقدرمسیرهای بین اتاقها ی بیمارواتاقهای خدمات کوتاهتر باشد بازده پرستار بیشتر می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه تحقیق کیفیت تحصیلی در word

چهارشنبه 95/6/31 8:40 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه تحقیق کیفیت تحصیلی در word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه تحقیق کیفیت تحصیلی در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه تحقیق کیفیت تحصیلی در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه تحقیق کیفیت تحصیلی در word :

ارزیابی سیستم آموزشی یکی از جمله عوامل کیفی در ارتقاء کیفیت آموزشی بشمار می آید.ارزیابی تحصیلی عمدتاٌ بر تقاضاهای اجتماعی , نیازهای آموزشی و فراهم سازی آن برای محصلین و معلمین مدارس و تمرکز بر فرآیندهای آموزشی و امور اداری مشتمل می گردد . مطابق قانون ارزیابی عمومی , ارزیابی سیستم آموزشی توسط مؤسسات ملی ارزیابی (INCE) صورت می گیرد . جوامع مستقل نیز عهده دار مسئولیت اجراء و بکارگیری برنامه های ارزیابی و حمایت از بخش (INCE) می باشند . بخش حاضر مختصراً به توصیف فرآیندهای خود ارزیابی در سطوح دانشگاهی و غیر دانشگاهی پرداخته و همچنین به عوامل حمایتی سیستم ارزیابی عمومی آموزشی و اهداف کلی این برنامه می پردازد .
تاریخچه
سیستم آموزشی اسپانیا برای نخستین بار طی سال 1976 و توسط کمیسیون دولتی و ملی مورد ارزیابی قرارگرفت . ارزیابی های آموزشی مطابق قانون فرآیند عمومی آموزش(LGE) مدون سال 1970 به مورد اجرا گذاشته شد . بعدها طی سال 1980 مرکز تحقیق و ارزیابی مدارک و اسناد آموزشی (CIDE) اقدام به چندین ارزیابی ازعناصر اصلی سیستم آموزش غیر دانشگاهی نموده . با آغاز سال 1986, بخش نظارتی آموزش فنی نیز آغاز به فعالیت نمود. طی فرآیند پویایی سیستم آموزشی (LOGSE) درسال 1990 ارزیابی های مهمی صورت گرفته و مؤسسه ملی ارزیابی (INCE) تشکیل گردید . وظیفه اصلی این مؤسسه ارزیابی عمومی سیستم آموزش سطوح غیر انشگاهی است علاوه بر این مرکز تحقیقات آموزشی (CIDE) به اجرای ارزیابی و جمع آوری تحقیقات انجام گرفته آموزشی و تجزیه و تحلیل این قبیل تحقیقات پرداخت . طی سال 1995 , ارزیابی و امور اداری مؤسسات آموزشی مطابق برنامه (LOPEG) در سال 1995 صورت گرفت . طبق برنامه (LOPEG) همچنین روند نظارتهای آموزشی اصلاح گردید . جوامع مستقل نیز عهده دار مسئولیت تنظیم و اجرای برنامه های ارزیابی توسط مؤسسات ملی ارزیابی (INCE) در اجرای ارزیابی عمومی سیستم آموزشی می باشند . گفتنی است که در سطوح دانشگاهی این برنامه ها توسط شورای دانشگاهی تنظیم می گردد . این شوراها به تنظیم برنامه های ارزیابی سیستم دانشگاهی طی سال های 1992 تا 1994 در 17 دانشگاه پرداختند . طرح ملی ارزیابی کیفی دانشگاه ها در پایان سال 1995 برمبنای تجربیات سالهای قبل به اجرا در آمد. برنامه فوق در طول مدت زمان 5 سال باهدف ارتقاء ارزیابی مؤسسات آموزش عالی و دانشگاهها و ادامه رویه های همگون در فرآیندهای ارزیابی به مورد اجرا درآمد

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه مقاله قلب و بیماری های قلبی در word

چهارشنبه 95/6/31 8:40 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه مقاله قلب و بیماری های قلبی در word دارای 73 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه مقاله قلب و بیماری های قلبی در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه مقاله قلب و بیماری های قلبی در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه مقاله قلب و بیماری های قلبی در word :

قلب یا دل یک تلمبه ماهیچه‌ای است که به گونه شبانه‌روزی خون را به سرتاسر بدن تلمبه می‌کند. قلب نزدیک صدهزار بار در روز می‌تپد. قلب در سینه قرار دارد و به گونه همیشگی در حال کار کردن و تلمبه زدن است. برای اینکه قلب بتواند این کار سنگین را انجام دهد , نیاز دارد که بدست سرخرگ‌های تاجی (کرونر)، به ماهیچه خودش هم خونرسانی مناسبی صورت پذیرد. دو سرخرگ‌ تاجی (چپ وراست) کمابیش کوچک بوده و خون در بر گیرنده اکسیژن بسیار را دریافت می ‌‌دارند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >