سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه مقاله مقایسه خمیردهی پخت کرافت سه گونه در word

چهارشنبه 95/6/31 8:42 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه مقاله مقایسه خمیردهی پخت کرافت سه گونه در word دارای 57 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه مقاله مقایسه خمیردهی پخت کرافت سه گونه در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه مقاله مقایسه خمیردهی پخت کرافت سه گونه در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه مقاله مقایسه خمیردهی پخت کرافت سه گونه در word :

– کلیات
مقدمه
صنعت کاغذسازی با تلفیق هنر، تجربه و تکنولوژی نوین از ماده‌ای همچون چوب یا دیگر مواد لیگنو سلولزی، ماده‌ای با خواص متفاوت به نام کاغذ که یکی از کالاهای مهم و استراتژیک موردنیاز انسان‌هاست را تولید می‌کند.

اهمیت کاغذ و فرآورده‌های کاغذی در زندگی نوین بر همگان آشکار است. هیچ فرآورده صنعتی دیگری نقشی این چنین برجسته در زندگی انسان ندارد. به طوری که امروزه مصرف کاغذ به عنوان شاخصی از میزان پیشرفت فرهنگی و اجتماعی جوامع مختلف مطرح می‌گردد.

از نقطه نظر تاریخی اولین بار کاغذ با استفاده از الیاف غیرچوبی ساخته شده، ولی با توسعه سریع و رشد روزافزون این صنعت بر استفاده از ماده اولیه ‌چوبی تمرکز یافت. در حال حاضر حجم گسترده ارتباطات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و تبادل اطلاعات سبب افزایش مصرف کاغذ و محصولات کاغذی نیز خواهد شد. لذا در چند دهه‌ اخیر اغلب کشورها سعی در کاشت درختان پهن برگ و سوزنی برگ سریع‌الرشد داشته‌اند. زیرا از رشد بیشتری برخوردار بوده و نتیجتاً سن بهره‌برداری آنها کوتاهتر خواهد بود.

همچنین کشورهایی وجود دارند که به علت نداشتن منابع طبیعی و جنگل کافی برای استفاده از آنها سعی و کوشش خود را بر استفاده از منابع الیاف سلولز غیرچوبی و سایر منابع، مانند کاغذ باطله متمرکز کرده‌اند. البته هم در کشورهای توسعه یافته و هم در کشورهای در حال توسعه، فشار فزاینده‌ای در جهت استفاده از مواد خام جایگزین و مشابه برای تهیه خمیر و کاغذ هم به لحاظ زیست محیطی و هم به لحاظ موجودی مواد اولیه وجود دارد.
اگر چه منابع سلولزی غیرچوبی سهم اندکی در کل تولید دارند، ولی نرخ رشد قابل توجه 93/3% آنها در مقایسه با 73/2% برای منابع چوبی در سالهای 1971 تا 1986 نشان دهنده‌ علاقمندی زیاد به استفاده از منابع غیرچوبی می‌باشد.

جدول شماره 1- سهم منابع مختلف سلولزی در سال 1986 و نرخ رشد منابع غیرچوبی در سالهای 86-1971
نوع ماده اولیه درصد تولید از کل تولید درصد نرخ رشد
غیرچوبی 38/5 93/3
چوب 9/68 37/2
کاغذ باطله 53/2
Atchison (1987)

تاریخچه کاغذسازی در جهان
در مورد تاریخ پیدایش کاغذ، نویسندگانی چند نوشته‌اند که دو قرن پیش از میلاد مسیح برای نخستین بار توسط چینی‌ها ساخته شده است، هر چند که در بعضی از منابع مصریها را در این امر پیشگام می‌دانند که از نوعی نی، کاغذی بنام پاپیروس تهیه می‌کردند.

نخستین کاغذسازی واقعی در حدود سال 100 میلادی در چین و با استفاده از سوسپانسیونی از الیاف خیزران یاتوت عملی شد.
در سال 750 میلادی اعراب که سمرقند را در میان گرفته بودند مورد حمله چینی‌ها قرار گرفتند که پس از شکست خوردن از اعراب توسط اسرای آنها، رموز ساخت کاغذ بدست اعراب افتاد و بدین ترتیب به کشورهای وابسته و زیر نفوذ اعراب راه یافت. در این باب گفته شده است که کاغذ را ابتدا از آسیا به یونان برده‌اند.

از نوشته‌های تاریخی چنین بر می‌آید که ابتدا از کتان جهت کاغذسازی استفاده میشد. رفته رفته تکه پارچه و کهنه جای کتان را گرفته و بر اثر افزایش روزافزون مصرف کاغذ، هر گونه گیاه غیرچوبی نیز مورد استفاده قرار گرفت، تا آنجایی که از خود پنبه نیز در این صنعت استفاده گردید.

کاغذسازی در اروپا ابتدا در شهر «مور» واقع در اسپانیا مصادف با نیمه سده دوازدهم آغاز گردید و توسط این کشور به فرانسه و انگلستان نیز راه پیدا کرد. در ایتالیا نیز صنعت کاغذسازی با پیروزی اعراب در جزیره سیسیل رواج یافت و در سال 1276 این کشور به ساخت بهترین نوع کاغذ معروف شد و بین سالهای 1294- 1293 نخستین کارخانه در شهر فابریانو (Faberiano) شروع به کار کرد و پیشرفت کاغذسازی در سده پانزدهم به جنوب آلمان نیز کشیده شد.
در آمریکا نخستین بار کارخانه کاغذسازی به سال 1690 با همکاری یک چاپخانه دار آمریکایی و یک کاغذ ساز آلمانی بنیانگذاری شد.

روند مصرف خمیر کاغذ
روند مصرف خمیر کاغذ مانند روند مصرف سایر محصولات چوبی و کاغذی در طی دوره 80-1970 رو به افزایش بوده و تنها در طول بحران اقتصادی سال 1975 نسبت به سال قبل کاهش یافته است. طی این دوره مصرف خمیر کاغذ با 24 درصد افزایش از 102 میلیون تن در سال 1970 به 126 میلیون تن در سال 1980 افزایش یافت.

از آنجا که خمیر کاغذ ماده اصلی و اولیه تهیه کاغذ و کارتن در جهان است که آنها نیز به نوبه خود توسط عواملی نظیر وضعیت اقتصادی کشورهای مصرف‌کننده عمده و کارتن، کمیت و کیفیت جمعیت در این کشورها و استفاده از سایر خمیرهای غیرچوبی در تولید کاغذ و کارتن تعیین می‌گردند، لذا میزان مصرف و تولیدکاغذ می‌تواند معرف تکنولوژی وضعیت اقتصادی و کلاً پیشرفت یک کشور باشد.

روند مصرف کاغذ و کارتن در جهان
مصرف کاغذ و کارتن در جهان نیز روندی رو به افزایش داشته و در طی دوره 80-1970 مصرف این گروه از محصولات کاغذ با 35 درصد افزایش از 127 میلیون تن در سال 1970 به 170 میلیون تن در سال 1980 بالغ گردیده است. بعبارت دیگر متوسط رشد مصرف کاغذ و کارتن در جهان طی این مدت 5/3% در سال بوده است که علیرغم این رشد چشمگیر، نسبت به نرخ رشد مصرف در دهه‌های گذشته کاهش یافته است.

از آنجا که مصرف کاغذ علاوه بر سطح تولید و درآمد نسبت به عواملی از قبیل جمعیت، درصد افراد باسواد در جمعیت جهان و فرهنگ کشورها حساسیت دارد عواملی اجتماعی و فرهنگی نیز همراه با عوامل اقتصادی در مصرف این گروه از محصولات کاغذی نقش مهمی ایفا می‌نماید. از این رو مصرف کاغذ و کارتن تنها بر اثر بحران شدید اقتصادی در سال 1975 مشابه خمیر کاغذ کاهش یافته است.
مصرف سرانه کاغذ و کارتن نیز از 35 کیلوگرم برای هر نفر در سال 1970 به 39 کیلوگرم در سال 1979 و 2/42 کیلوگرم در سال 1986 افزایش یافته است. البته این مقدار بطور متوسط بیان شده، چرا که در بعضی از کشورها مثل آمریکا مصرف سرانه حتی به 6/282 کیلوگرم در سال 1986 می‌رسد، در صورتی که در افغانستان به 3/0 کیلوگرم برای هر نفر بالغ می‌شود.

تاریخچه تولید کاغذ در ایران
احداث یک کارخانه کاغذسازی در ایران پیش از آغاز جنگ دوم جهانی موردنظر بوده است. در سال 1317 شرکتی در اصفهان برای برآوردن این مهم، سرمایه‌گذاری کرده ولی چون بررسی و مطالعه کافی نداشت و این کار مصادف با جنگ جهانی دوم بوده لذا به نتیجه نرسید. پس از جنگ با همکاری بانک ملی ایران و یک سرمایه‌دار آمریکایی سعی شد کارخانه‌ای در ورامین احداث شود که در 26 بهمن 1326 آنرا به ثبت رسانیدند ولی بدنبال ملی شدن نفت، انگلستان که یک طرف قرارداد بود از فرستادن تجهیزات لازم خودداری کرد و ماشین‌آلاتی را هم که قبلاً فرستاده بود بعلت فرسودگی غیرقابل استفاده بود، لذا دوباره این صنعت در ایران با شکست مواجه شد. سرانجام بدنبال بررسیها و تلاشهای بعضی از ارگانها و اشخاص، دستور ساخت اولین کارخانه مدرن تولید خمیر کاغذ و کارتن در سال 1343 توسط مقامات وقت صادر و در سال 1349 کارخانه مذبور تحت عنوان کارخانه کاغذ پارس نامگذاری و افتتاح شد. این کارخانه با استفاده از تفاله نیشکر کار می‌کرد و ظرفیت نهایی آن صد هزار تن در سال پیش‌بینی گردید.

کارخانه چوکا، کارخانه دیگری است که جهت استفاده از چوب پهن برگان شمال با ظرفیت اسمی صدو پنجاه هزار تن در سال افتتاح شد. در این راستا می‌توان از کارخانجات کاغذسازی نوظهور، شرکت نوعدوست که به تولید پوشک بچه و نواربهداشتی با خمیر حاصل از لینتر پنبه می‌پردازد و کارخانه ایران پاپیروس که به تولید کاغذ ضخیم و دوبلکس با استفاده از کاغذ باطله مشغول است نام برد.
در حال حاضر نیز کارخانه‌جاتی چند در شرف بهره‌برداری و تأسیس در ایران دارد که از ذکر آنها صرفنظر می‌شود.

صنوبر
– خواص عمومی چوب
صنوبر از جمله درختان سریع‌الرشدی است که در گروه پهن برگان پراکنده آوند می‌باشد. چوب صنوبر سبک بوده و با داشتن جرم ویژه کمتر از 5/0 گرم بر سانتیمتر مکعب در گروه پهن برگان خیلی سبک طبقه‌بندی می‌شود و الیاف آن کم و بیش طویل می‌باشد. از نظر درجه سختی نیز در گروه چوبهای خیلی نرم قرار می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود که کار کردن با آن راحت بوده و خوب پرداخت شود. از نظر تحمل در برابر نیروها (کیفیت مکانیکی) در حد متوسط است. چوب فاقد بو و طعم بوده ودارای رنگ روشن است. برون چوب کرم رنگ و درون چوب قهوه‌ای کمرنگ خاکستری است که اختلاط آنها تدریجی است.
– خواص اکولوژیک
این درختان نورپسند بوده و حتی تحمل سایه‌های ملایم جانبی را هم ندارند. خاکهای خوب و مرطوب و عمیق را دوست دارند. خاک مخلوط با کمی رس برای آنها مناسب است. طغیانهای موقت زمستانی را تحمل می‌کنند. اما به طور کلی به خاک اسیدی و آب راکد حساسیت زیادی نشان می‌دهند. این درختان در دره‌ها و بستر رودخانه‌ها می‌روید. به طور خودرو با بیدها زندگی می‌کنند و با بذرهای سبک و رشد زیادی که دارند می‌توانند به نقاط دوری پراکنده شده و به آسانی در زمین‌های جدید مستقر گردند.
با این اوصاف چون به نور آفتاب احتیاج زیادی دارند در رقابت با سایر درختان مقاومت نموده، به آسانی از بین می‌روند.
– خواص آناتومیکی

حفرات آوندی در چوب تبریزی به طور مجزا و یا به هم چسبیده به تعداد 2، 3 و 4 در جهت شعاعی دیده می‌شوند، بسیار فراوان و به طور منظم با قطر یکسان در پهنای دایره سالیانه پراکنده‌اند. اشعه چوبی هم شکل و متعدد، تقریبا 14 شعاع در هر میلی‌متر دیده می‌شود.
پارانشیم‌ها پراکنده و در پایان دایره وجود دارند. عناصر آوندی در مقطع شعاعی دارای دریچه منفرد هستند و منافذ بین آوندی فراوان و درشت است و بافت فیبری منحصرا از فیبر تراکئید تشکیل شده است. فیبرها دارای غشایی نازک به قطر 25 تا 20 میکرون هستند. متوسط طول پره‌های چوبی 220 میکرون و متوسط پهنای پره‌های چوبی 15 میکرون و تعداد متوسط پره‌های چوبی در میلی‌متر مربع 12 است.
– خواص شیمیایی و خمیردهی

برای به دست آوردن یک کیلوگرم خمیر کاغذ 2/2 کیلوگرم چوب صنوبر با پوست لازم است. معمولا برای تهیه خمیر کاغذ از چوب صنوبر به صورت سفید و براق و بالا بردن نیروی کششی آن، آن را با خمیر کاغذ سوزنی برگان مخلوط می‌کنند. چوب صنوبر دارای فیبرهای بلند و سفید است و نیاز زیادی به مواد سفیدکننده ندارد. مقدار سلولز در برخی از صنوبرها از 50% نیز متجاوز است.

جدول شماره 2- میانگین میزان ترکیبات شیمیایی چوب صنوبر دلتوئیدس
سن سلولز لیگنین مواد استخراجی خاکستر
4 32/51 46/23 41/2 6/0
6 84/52 03/22 53/2 55/0
12 78/52 35/23 85/2 27/0

فخریان، عباس و همکاران (1377)
– امتیازات استفاده از صنوبر در صنایع کاغذسازی:
الف- چوب صنوبر سفید است و نیازی به مواد سفیدکننده ندارد و مقدار سلولز در بعضی از آنها از 50% تجاوز می‌کند.
ب- چوب صنوبر دارای فیبرهای نسبتاً بلند است و ابعاد الیاف به ویژه طول الیاف و ضخامت دیواره سلولی از خصوصیات مهم الیاف در فرآیندهای تهیه خمیر کاغذ می‌باشد. به طور کلی زیاد شدن طول الیاف درپهن برگان باعث بهبود خواص مقاومتی کاغذ حاصله می‌گردد. طول الیاف از لحاظ مقاومت کاغذ در مقابل پاره شدن تأثیر بسیار زیادی دارد. وجود الیاف طویل‌تر سبب تشکیل پیوندهای بیشتری در خمیر شده و باعث می‌شود که نیروهای کششی در الیاف به مقاومت به پاره شدن برسد و طول الیاف روی تشکیل کاغذ نیز تأثیر می‌گذارد. الیاف صنوبر با طولی در حدود 6/950 در رده الیاف با طول متوسط طبقه‌بندی می‌شود با توجه به این که در محدوده 1600-900 میکرون واقع است پس نتیجه‌گیری می‌شود چوب صنوبر جهت کاغذسازی از طول مناسب برخوردار است.

ج- با توجه به کمبودی که در کشورمان در صنعت چوب داریم استفاده از این گونه‌های سریع‌الرشد در صنعت باعث می‌شود که ما تا حدی مشکل کمبود چوب را برطرف کنیم.
د- گونه صنوبر دلتوئیدس از امریکا وارد ایران شده است که نسبت به گونه‌های دیگر صنوبر برای کاغذسازی مناسب‌تر است.
ذ- افزایش تعداد اتصالات الیاف، پخش نور و کاغذ را افزایش می‌دهد.

ر- خواص فیزیکی کاغذ مانند دانسیته، شفافیت، ماتی، انعکاس نور و خواص مکانیکی آن مانند مقاومت کششی مقاومت به ترکیدن و مقاومت به پاره شدن که در موارد زیادی نقش تعیین کننده‌ای در کاربرد کاغذ دارند عمدتا تحت تأثیر ساختمان شبکه الیاف قرار دارند. الیاف صنوبر دارای طول بلند و قدرت درهم رفتگی خوبی می‌باشد.
ز- با افزایش انتقال بین الیاف، مقاومتهای مکانیکی کاغذ افزایش یافته و ماتی کاغذ کاهش می‌یابد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه مقاله واشر سرسیلندر در word

چهارشنبه 95/6/31 8:42 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه مقاله واشر سرسیلندر در word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه مقاله واشر سرسیلندر در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه مقاله واشر سرسیلندر در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه مقاله واشر سرسیلندر در word :

واشر سرسیلندر

واشر سر سیلندر :
این واشر بین سیلندر و سر سیلندر قرار گرفته و از نظر کلی دارای اهمیت بسزائی می باشد، جنس آن دارای ترکیباتی از فلز و مواد نسوز ساخته می شود تا بتواند در مقابل حرارت مقاومت کند، واشر سر سیلندر از سه لایه تشکیل شده است: لایه مسی،لایه مقوائی مخصوص نسوز (آسبست) و لایه فولادی،بعضی از واشر ها نیز فقط از دو لایه ساخته می شوند، بعضی از واشر سر سیلندرها را از آلیاژ آلمینیوم و کرم می سازند که در مقابل حرارت ودر مقابل نیروی فشار ، مقامت زیادتری را از خود نشان دهند.

نکته
آسبست (آسبزست) :در کوههای کانادای آمریکا کشف شده که یک عنصر است و در ساخت لنتها و صفحه کلاج و واشرسر سیلندر استفاده می شود و دمای ذوب آن 16222 درجه می باشد.
علت انتخاب واشر سر سیلندر:
الف— مهمترین علت انتخاب واشر سرسیلندر انتخاب مس در ساختمان واشر سر سیلندر، استفاده از حالت انعتاف پذیری و نرمی آن است که در آب بندی دو قطعه سیلندر و سر سیلندر موثر می باشد.

ب— مقوای نسوز بین دو لایه مسی و فولادی قرار می گیرد تا مقاومت واشر را در مقابل حرارت افزایش دهد.
ج— انتخاب ورق فولادی برای این است که مقاومت واشر را در مقابل حرارت زیاد تر نماید، چون گرمترین قسمت موتور حدودآ کمی بالا تر از واشر سر سیلندر ، یعنی محفظ انفجار و قسمت بالای پیستون می باشد.

د— سوراخهای تعبیه شده درواشر سرسیلندر، درست به تعداد سوراخ های سیلندرهای یک موتور و به انداز قطر خارجی پیستون موتور می باشد.

ح— مجرای آب و روغن نیز بطور جدا گانه در سرسیلندر و هم در واشر سرسلندر و هم خود بدنه سیلندر، بر روی هم منطبق هستند.

کار واشر سر سیلندر
1) جلوگیری از مخلوط شدن آب و روغن.
2) جلوگیری از خروج کمپرس
3) آبندی نمودن سرسیلندر به بدنه سیلندر

شرایط یک واشر سرسیلندر خوب
1- حرارت زیادی را تحمل کند
2- قابل جوش و آبندی باشد
3- قابل لهیدگی باشد
4–سبک و ارزان باشد.

طریقه صحیح بستن واشرسیلندر
1__ با توجه به ممطالب بالا ، روی مسی واشر نسبت به طراحی کارخانه همیشه به طرف بالا، یعنی به طرف سرسیلندر، و لایه فولادی آن روی بدنه سیلندر قرار می گیرد، در واشرهائیکه از دو لایه تشکیل شده اند نیز لایه مسی به سمت بالا قرار گرفته که برای شناسای کلمه top ) ( نیز روی واشرها حک شده و نشانگر سطح روئی و بالائی واشر سر سیلندر می باشد.
2__ واشر سرسیلندر را باید به مقداری خیلی کمی با گریس چرب کرد،(به انداز چرب کردن دست با کرم).
3__ همیشه پیچهای سرسیلندر را از وسط به طرفین (به شکل مارپیچ) سفت می کنند تا واشر به حالت کشیدگی کامل روی سرسیلندر قرارگیرد. ( هر بار که سرسیلندر باز می شود تعویض واشر الزامی است، همچنین بهتر است تمامی واشرها بعد از باز شدن تعویض شود.
4ــ برای سفت کردن پیچهای سرسیلندر از آچار بوکس های درجه دار (ترک متر) استفاده می شود (گشتاور بر پیچها طبق کاتالوگ موتور مشخص می شود.

یکی از کاربردهای ورق مقاوم حرارتی واشر سرسیلندر برای ایجاد نشتبندی بین سرسیلندر و بدنه موتورهای بنزینی و گازوئیلی مورد نیاز است. این واشر یکی از اجزای مورد نیاز در هر موتور است و عملکردهای مختلفی را هنگام کار موتور برعهده دارد. واشر سرسیلندر میبایست محفظه احتراق را که داغترین قسمت موتور است و بیشترین درجه حرارت و فشار را تحمل میکند، از دیگر قسمتها

نشتبندی کند. این واشر باید نشتبندی لازم را در برابر هوا، مایع خنککننده (آب رادیاتور) محفظه احتراق و روغن موتور که به ترتیب درجه حرارت و فشار زیادی را دارا میباشند به عمل آورد. طراحی واشر سرسیلندر و مواد مورد استفاده در ساخت آن باید بهگونهای باشد که بتواند مقاومت

شیمیایی و گرمایی لازم را در برابر گازهای تولید شده در محفظه احتراق و دیگر مواد شیمیایی، آب

خنککننده، مواد موجود در آن و روغنی که در موتور استفاده میشود داشته باشند. واشر سرسیلندر هنگامی که بر روی موتور نصب شده از مهمترین اجزاء در کل ساختار موتور محسوب میشود و باعث

حمایت سرسیلندر در برابر وضعیت کاری موتور میشود. به همین جهت لازم است که بتواند در برابر نیروهای گرمایی و دینامیکی که به سرسیلندر وارد میشوند مقاومت داشته باشند. اینکه چه نوع واشر سرسیلندری مورد استفاده قرار گیرد بستگی به نوع و طراحی موتور دارد. از موتورهای تک سیلندر بنزینی گرفته تا موتورهای بالای 12 سیلندر دیزلی که دارای توربو شارژ یا سوپرشارژ هستند، ماده مورد استفاده و نوع طراحی واشر سرسیلندر میتواند متفاوت بوده و تأثیری شگرف بر عملکرد و عمر موتور داشته باشد. هر کاربردی، واشر منحصر بفرد خود را میخواهد تا بتواند شرایط خاصی را که برای آن موتور لازم است فراهم کند، بنابراین برای مواد شیمیایی که در موتور تولید میشوند، ضروری است تا واشر متناسب با آن را که مقاوم باشد از فلز مناسب بسازند.
رایجترین فلزاتی که برای ساخت واشر سرسیلندر مورد استفاده قرار میگیرند به شرح زیر است:
1) فولاد و فولاد ضدزنگ از درجات مختلف و با شکلهای گوناگون 2) الیافی که براساس مواد ترکیبی (کامپوزیتها) ساخته شدهاند 3) گرافیت با چگالیهای متفاوت 4) مواد شیمیایی مانند پلی تترا فلوروتیلن، سیلیکون، نئوپرن، رزینهای پلیمری و دیگر مواد

نحوه استفاده و نصب صحیح
واشر را ابتدا با کمی گریس (گریس نسوز) به هر دو طرف واشر با کاردک و یا با دست آغشته نموده، بعد از 2/1 تا 4/1 ساعت کارکرد (مخصوصاً در موارد محلهای حرارتی) مجدداً پیچ و مهرهها را آچارکشی کرده تا کاملاً آببندی شود. تا زمان باز کردن اتصالات، آببندی به همان حالت اولیه باقی خواهد ماند. چنانچه موارد مصرف تا حرارت 80 الی 90 درجه باشد، بعد از چندین بار باز و بسته نمودن واشر اولیه قابل مصرف است. واشر مورد نظر هیچگونه حالت چسبندگی به جداره اتصالات ندارد (به هنگام باز نمودن، بخشی از واشر جدا نمیشود) و از انعطاف صد در صد برخوردار است، بنابراین مجدداً میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

آیا از کار افتادن واشر سرسیلندر1 مشکل ساز است؟

به سه دلیل این عیب می تواند مشکل ساز باشد اولا اینکه تعمیر این عیب هزینه بالایی دارد ثانیا این عیب می تواند حاکی از عیب دیگری باشد و ثالثا تعمیر عیب ثانویه نیز هزینه مضاعفی برای شما خواهد داشت.

واشر سرسیلندر واشری است که فاصله بین سرسیلندر و بلوک سیلندر را نشت گیری می کند. وقتی این واشر از کار می افتد یا به اصطلاح “می سوزد” باعث می شود که تراکم هوای درون سیلندرها به سیلندرهای مجاورشان راه یابد و یا به بیرون نشت کند.

چرا واشر سرسیلندر می سوزد؟
واشر سرسیلندر معمولا در “نقطه ضعف” خود که باریک ترین ناحیه بین سیلندرهای مجاور است از کار می افتد. در این حالت واشر شکاف بر می دارد یا می سوزد و این باعث می شود که فشار هوا به سیلندر مجاور نشت کند و این منجر به کاهش شدید قدرت موتور که قابل چشم پوشی نیست می شود- موتور دراین حالت کار می کند ولی بسیار ضعیف.

در این حالت واشر باعث خروج ماده خنک کننده موتورمی شود که این نیز علامت خوبی نیست زیرا منجر به رقیق شدن روغن می شود و فرسایش را تسریع می کند. اگر به میزان معینی ماده خنک کننده به درون سیلندر راه یابد ممکن است موجب “آب روغن قاطی کردن” شود که این حالت مانع گردیدن موتور در موقع استارت زدن می شود.
شرایطی مانند دمای بالای موتور یا احتراق ناقص نیز ممکن است منجر به از کار افتادن واشر سرسیلندر می شود. نصب نادرست نیز عامل دیگر این مسئله است. اگر کسی که این واشر را نصب می کند مهره های سرسیلندر را در جهت درست و به اندازه کافی نگرداند باعث میشود که واشر نشت کند و از کار بیافتد. علاوه بر این اگر سرسیلندر وبلوک سیلندر در محل اولیه نصب آنها به اندازه کافی تمیز، مسطح و پرداخت نشده باشند منجر به نشت خواهد شد.
عامل دیگری که این مشکل را سبب می شود ویژگیهای برخی از موتورها هستند. برخی از انواع موتور معروف به “خوردن” واشر هستند. بعبارتی طراحی سرسیلندر، اندازه، موقعیت و حجم بار روی مهره های سرسیلندر بسیار در میزان دوام نشت گیری این واشر تاثیر دارد. در کل در برخی از موتورهای مشکل ازطراحی سرسیلندر و در برخی مشکل از طراحی ساختار خود موتور است.
جایگزینی واشر- برای تعویض این واشر سرسیلندر باید از موتور جدا شود که این کار بسته به نوع موتور و تعداد قطعاتی که باید برای بیرون کشیدن سرسیلندر جدا شود می تواند کار دشواری باشد. هنگامی که سرسیلندر جدا شد تعویض کننده باید سطحهای جفتی واشر سر سیلندر که روی بلوک و سرسیلندر قرار دارند را برای یافتن خرابی که منجر به از کار افتادن واشر سرسیلندر شده است به دقت بررسی کند. در این حالت اگر سرسیلندر تاب دارد واشر نو را نیز به خوبی نمی پوشاند و دیر یا زود واشر نو نیز از کار می افتد. این سرسیلندر باید صاف شود. در ضمن باید به ترکها و خشهایی که ممکن است بر روی سرسیلندر وجود داشته باشد رسیدگی شود.

ناگفته نماند که بسیاری از سازندگان واشر سرسیلندر راه حلهایی برای حل مشکل موتورهایی که احتمال سوختن واشر سرسیلندر آنها زیاد است ارائه داده اند. این نوع واشر سرسیلندرها غالبا از مواد با درجه ذوب بالا مانند گرافیت ساخته شده اند و ویژگیهای دیگری مانند جوشن اضافه محفظه احتراق، مهره های نشت گیر و ضخامت بیشتری دارند.
واشر سرسیلندر :

سطحی بلوکی سیلندر وسر سیلندر هر چند که تراز و صاف تراشیده شده شوند قدرت آبندی نمودن محفظه احتراق را نسبت خارج ومجاری آب را ندارد بنا بر این در بین سطوح یاد شده واشر قرار می دهند که خواص آن عبارت اند از

 

1)تراکم پذیر باشد:تا در پستی و بلندی سطوح بلوکه و سر سیلندر نفوذ نموده و عمل آب بندی را بخوبی انجام دهند.

2)ضریب تعادلی حرارتی بالا: تا در اثر افزایش درجه حرارتی گرمارا را انتقال داده و خود نسوزد.

3)ارزان باشد:تا هزینه تعمیر موتور بالا نرود.

انواع واشر سر سیلندر:
1- واشر سر سیلندر مسی 2- واشر سر سیلندر فولادی 3- واشر سر سیلندر از جنس آسبست با حله های فلزی 4- واشر سر سیلندر یک طرف آسبست و یک طرف فلزی

شمع:

وسیله ای است متشکل از فلزوچینی که بر اثر ولتاژ زیاد جرقه نموده ومخلوط متراکم وسوخت را منفجر می کند.

سوپاپ:

قطعه ای است فلزی قارچی شکل که در روی دریچه های ورودی و خروجی قرار می کیرد در ایجاد چهار زمان موتور نقش دارد.

نکته:
زاویه اکثر سوپاپها 40 درجه یا 45 درجه است—سوپاپهای 45درجه جهت بالا بردن راندمان کاری بالاوجلوگیری از ورود و خروج کمپرس.

اسبکها:

قطعاتی فلزی که بصورت اهرم حرکتش را از میل تایپت دریافت می کند و نیروی خود را به سوپاپ وارد می کند

محور اسبکها:

میله ای است توخالی که اسبکها روی آن قرار گرفته واز آن روغن عبور کرده واسبکها را روغن کاری می کند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه تحقیق در مورد بازاریابی در word

چهارشنبه 95/6/31 8:42 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه تحقیق در مورد بازاریابی در word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه تحقیق در مورد بازاریابی در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه تحقیق در مورد بازاریابی در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه تحقیق در مورد بازاریابی در word :

بازاریابی

مقدمه :
یک شرکت قبل از ورود به بازارهای خارجی، باید اهداف و سباستهای بازاریابی بین المللی خود را روشن سازد. به عبارت دیگر اولاً باید تصمیم بگیرد می¬خواهد در بازار خارجی به چه حجم فروش دست یابد(بعضی از شرکتها به عنوان هدف سهم کم را در بازار انتخاب می¬کنند) ثانیاً باید تعیین کند می¬خواهد در چه تعدادی از کشورهای خارجی به فعالیت بپردازد و در نهایت باید تصمیم بگیرد می¬خواهد در چه نوع کشورهایی فعالیت کند.

یک شرکت پس از اینکه درباره فروش در یک کشور خارجی تصمیم گرفت نوبت به انتخاب بهترین روش ورود به این کشور می¬رسد. روشهای ورودی که در گزینه¬های شرکتها قرار دارد عبارتند از : صادرات، سرمایه¬گذاری مشترک، سرمایه¬گذاری مستقیم.

1-2 تشریح و بیان موضوع:
صادرات ساده ترین و کم ریسک ترین راه ورود به یک بازار خارجی است. صادرات کمترین تخصیص امکانات و کمترین تغییرات بر روی برنامه های داخلی را در بردارد و میزان ارز آوری صادرات بیش از هر روش دیگر ورود به بازار است. بعد از دهه¬ها پافشاری بر استراتژی جایگزینی واردات که از سوی کشورهای در حال توسعه اتخاذ شده ولی به نتایج در خور توجهی در جهت توسعه صنعتی این کشورها نیانجامید، استراتژی توسعه صادرات در مواردی به عنوان استراتژی

جایگزین ولی در موارد بسیار دیگری به عنوان استراتژی مکمل در دستور کار و صدر برنامه¬های توسعه صنعتی کشورهای جهان قرار گرفت. نگاهی به تجربه موفق کشورهای تازه صنعتی شده نظیر کره جنوبی، سنگاپور و ;گذشته موفقیت آمیز این استراتژی را تجلی بیشتری می-بخشد. کشورهایی که اصطلاحا « چهارببر » نامیده می شوند ( سنگاپور، هنگ کنگ، کره جنوبی ، تایوان ) و همینطور ژاپن از طریق صادرات توانستند در کشورهای خود توسعه اقتصادی ایجاد کنند.

از آنجا که در برهه کنونی اقتصاد کشور توسعه صادرات صنعتی و جهش صادراتی محوریت یافته است لذا بر آن شدم تا در توان خویش در این تحقیق صادرات را که یکی از چند روش ورود به بازارهای خارجی است از جنبه¬های مختلف مورد بررسی قرار دهم.
این مجموعه در هفت بخش مجزا شامل عواملی مرتبط با صادرات تنظیم شده که در ادامه شرح تفضیلی هر یک از این بخشها آمده است.

2-1 صادرات :
تعریف صادرات : در لغت به معنی انتقال کالا یا ارسال و فرستادن کالا از جائی به جای دیگر .
1- ساده ترین و کم ریسک ترین راه ورود به یک بازار خارجیف صادرات است.

2- فروش از طریق صادرات کمترین تخصص امکانات و کمترین تغییرات بر روی برنامه های داخلی را می بردارد و میزان صادرات بیش از ره روش ورود به بازار است.
یک شرکت ممکن است هر از گاهی به صورت انفعالی نسبت به صدور مازاد تولید به خارج از کشور اقدام کند. یا ممکن نیست برای گسترش صادرات یبه یک بازار خاص، به صورت فعال خود را متعهد گرداند. در هر دو مورد، شرکت کالاهای صادراتی را در کشور خود تولید می کند و ممکن است برای صدور این کالاها، تغییر آنچنانی هم در آنها ندهد صادرات مستلزم حداقل تغییراتی است که یک شرکت در خط محصولات، سازمان شرکت، سرمایه گذاری یا ریاست شرکت می هد.

3- سالانه بیش از 2 میلیارد دلار کالا از کشور های مختلف صادر می شود. کشورهایی که اصطلاحا « مهاریبه » نامیده می شود. ( سنگاپور، هنگ کنگ، کره جنوبی ، تایوان ) و همینطور ژاپن از طریق صادرات توانستند در کشورهای خود توسعه اقتصادی ایجاد کنند.
صادرات را می توان به دو نوع صادرات غیر مستقیم و صادرات مستقیم تقسیم کرد. 0
2-2 صادرات غیر مستقیم :

زمانی یک شرکت صادر کننده غیر مستقیم است که محصولاتش در بازاهای خارجی به فروش برسد بدون اینکه بررسی این منظور هیچگونه فعالیت خاصی در داخل کشور صورت گیرد. در واقع شرکت با صادرات غیر مستقیم به خصوص واقعی، درگیر بازاهای بازارهای بین المللی نمی شود. در صادرات غیر مستقیم محصولات شرکت توسط دیگران به بازارهای خارجی صادر می گردد.

صادرات غیر مستقیم توسط شرکتها بدون هیچ تخصص خاصی و بدون سرمایه گذاری امکانپذیر است اما در این روش انتخاب بازار و یا استراتژی های بازاریابی ضعیف و محدود است. روشهای صادرات غیر مستقیم عبارتند از:

1) فروش خارجی از طریق سازمان فروش داخلی
2) شرکتهای مدیریت صادرات (EMC)
3) همکاری در صادرات
2-3 صادرات مستقیم :

تفاوت بین صادرات مستقیم و غیر مستقیم در این است که در صادرات مستقیم تولید کننده بجای تفویض ، خودش وظیفه صادرات را برعهده می گیرد . در این روش وظیفه تماسها ،‌پژوهشها ،‌ توزیع مدارک ، قیمت گذاری و; همه بر عهده بخش صادرات و یا مدیر صادرات شرکت است . معمولاً صادرات مستقیم در مقایسه با صادرات غیر مستقیم فروش بیشتری را ایجاد می کند . در هر حال از مزایای صادرات مستقیم فروش بیشتر کنترل بیشتر ، اطلاعات بازاربیشتر، ایجاد تجربه و تخصص بیشتر شرکت در صادرات است و معایبش هزینه بیشتر است به طور کلی برای بازارهای بزرگ ،‌صادرات مستقیم مناسبتر و برای بازارهای کوچک صادرات غیر مستقیم .

روشهای صادرات مستقیم: صادرات مستقیم به دو شکل امکان پذیر است :
الف ) تا سیس شعبه فروش ب) انتخاب نماینده

روش متداولتر ، بخصوص بازارهای کوچکتر انتخاب نماینده بر محصولات می باشد . نماینده میتواند توزیع کننده ویا تولید کننده باشد.
2-4 انواع صادرات :

2-4-1 قطعی : عبارتست از خارج کردن کالا از قلمرو و گمرکی کشور به منظور فروش .استفاده یا مصرف در خارج از قلمرو گمرکی کشور.
2-4-2 موقت: خارج کردن کا لا از قلمرو گمرکی کشور به منظور عر ضه و نمایش در نمایشگاه ها ، تعمیر و تکمیل و فرآوری در خارج کشور و سپس بازگرداندن آن به داخل قلمرو گمرکی .

2-4-3 صادرات قطعی در حجم تجارت : در قانون امور گمرکی و ائین نامه ی اجرایی در خصوص ملاک تجارتی بودن کالای مطلبی گفته شده است ، لذات با توجه به ا ئین نامه ی اجرای قانون صادرات وواردات ملاک تجاری بودن کالای صاراتی این است که صدورآن به منظور فروش می باشدو این منظور نیز توسط گمرک احراز می گردد .

2-4-4- صادرات قطعی غیر تجاری : این نوع صادرات از طریق پست ومسافر انجام می گردد .
2-4-5- صاردات مجدد : کالای خارجی که با انجام تشریفات مر بوط به ورود قطعی از گمرک ترخیص شده است ، چنانچه به کشور ثالث صادر شود این عمل را صدور مجدد می گویند .

2-4-6- ترانزیت خارجی : عبارتست از عبور کا لای خارجی از سرزمین کشور.
2-4-7- واردات در مقابل صادرات : اجازه ورود اقلام خارجی از کالا های مورد نیاز برای تولید کالای صادره یا به طور کلی کالاهایی است که متضمن منفعت مطلوب برا ی صادر کننده و ادامه صدور کا لا و تحصیل امتیاز مجدد ورود کالا های مورد نظر است.

2-4-8 ارسال نمونه های بازرگانی برای بازاریابی: این نمونه ها دارای ارزش تجاری بوده و معمولاً به صورت موقت برای نمایش یا سبب سفارش و نشان دادن از قلمرو وگمرکی خارج می شوند . دراین صورت ، اخذ تعهد برای برگشت کالا طبق ضوابط قانونی کافی است .

2-4-9 اعطاء جوائز صادراتی یا سوبسید صادراتی : این سیاست در جایکه عرضه ی کالا به قیمت تمام شده برای تو لید کننده . مقرون به صرفه نبوده وزیان آور خواهد بود یا به طور کلی که به منظور تقلیل قیمت تمام شده به نحوی که مصرف کننده مایل به خرید کالا باشد ، به صادر کننده ، یا تولید کننده به صورتهای مختلف اعم از تخفیف بامعافیت کامل در مالیاتها ، اعمال روش باز پرداخت های گمرکی و بالاخره باز پرداخت نقدی انجام می گیرد .
2-5- اسناد ومدارک موردنیاز جهت صادرات :
2-5-1 کارت بازرگانی

 

2-5-2 کد اقتصادی
2-5-3 مجوز صدور
1-3 کالای ممنوع الصدور 2 -3 کالای مشروط الصدور 3-3 کالای مجاز
2-5-4 سیاهه تجارتی
2-5-5 فهرست عدل بندی
2-5-6 برگه ی نرخ گذاری کالای صادراتی

2-5-7 تعهد ارزی
2-5-8 مهلت واریز تعهد ارزی
2-5-9 معافیت تعهد ارزی
2-5 واسطه های بین المللی :

این واسطه ها ( صادرات ) برای ارائه خدمت به بازاهای بین المللی تکامل یافته اند و تا زمانی که تجارت بین الملل وجود داشته باشند تا انها نیز وجود خواهند داشت.

2-6 واسطه های صادرات :
به واسطه هایی که برای تولیدات داخلی کشور خود به بازارهای جهانی یا خارجی فعالیت می کنند اطلاق می شود. دو نوع صادر کننده وجود دارد:
1- تاجر
2- نماینده تجار

معمولا بدون وابستگی به تولید کننده عمل می کنند. آنها زمینه نیاز به بازار خارجی را یافته و بعد کار را در داخل کشور تهیه و صادر می کنند.
همچنین تولید کنندگانی که تمایل به صادرات کالا داشته باشند معمولا از وجود این تجار استفاده کرده ممکن است تخفیفی در نرخ کالاهای خود قائل شوند تا هزنیه تبلیغاتی که نیاز دارند تا تجار در کشورهای خارجی انجام دهند را جبران نمایند.

تولید کننده هایی که به دنبال کسب بازار خارجی هستند، اغلب از خدمات نمایندگان صادراتی که معمولا شرکتهای مدیریت صادرات نامیده می شوند استفاده می کنند.

این نمایندگان، در این کالاها را نمی خرند بلکه بر اساس حق الزحمه فعالیت می کنند. بنابراین بیش از تجارف امادگی ارائه کالاهای متفاوت را دارند. برای تولید کننده های که زمینه اطلاعات کمی در مورد بازار خارجی و تجارت بین الملل داردف نماینده متخصص عرضه می کنند. برای شرکتی که در جهت رسیدن به اهداف کوتاه مدت خود قصد دارد و بازار های خارجی می شود نمایندگان صادراتی مناسب هستند چرا که با هزینه اندکی مشتریان خارجی را برای تولید کننده فراهم می آورند. برای تولید کننده که قصد نفوذ گسترده ای در بازار خارجی دارد بهتر است که از یک واسطه در آن بازار خارجی استفاده کند. در هر صورت یک نماینده صادرات می تواند خدمات ارزنده ای به شرکتها ارائه دهد.

 

3-1 تعریف استراتژی توسعه صادرات :
سیاست توسعه اقتصادی بر پایه « توسعه صادرات » مبتنی بر تشویق صادرات در کشور است. یعنی در جهت صادرات کالا و افزایش صادرات در کشور، و به تاکید بر توسعه صنایعی که از مزیت نسبی برخوردارند و یا اینکه به گونه ای امکانات تولیدی دارند .
3-2هدف :

تامین منابع اقتصادی کشور از طریق توسعه و تنوع در صادرات و تحصیل بیشتر درآمدهای ارزی می باشد. به عقیده چندی در کشورهای در حال توسعه صادرات محصولات صنعتی نه تنها منبع رشد اقتصاد می باشد بلکه برطرف کردن نیازهای ارزی آنها موثر است. و در صادرات اصول و مکانیسم بازار باید گرفته شود در غیر این صورت بازار های بین المللی شکست خواهند خورد.

دفتر بازار یابی صادرات
4-1 مقدمه
بازاریابی صادرات فرایند شناسایی، یا پیش بینی و بر آورد نیاز مشتری خارجی می باشد و از وظایف مدیریت تست که غالبا با انگیزه سود برای فروشنده همراه و این وظیفه با ارتباط انجام می گردد. و بر مراحل گوناگونی مشتمل می باشد و فروش صادراتی آخرین مرحله محسوب می شود.
بازاریابی صادراتی شامل اجرائیست که از طریق تحقیق در بازار تثبیت می گردد و در برگیرنده موارد زیرست: شناسایی بازار و ویژگی های آن، سود و مقدار آن، نیازهای مصرف کننده، رقابت، قوانین وارداتی، توسط فروش محصول، تبلیغات برای توسعه فروش.

4-2 مسؤولیتها
در شرکتهای صادراتی بزرگ درجه تخصصی بالاتر الزامی است و معمولآ گماردن یک
مدیر بازاریابی صادرات و یک مدیر فروش صادرات و یک مدیر حمل را ایجاب می نماید.
4-2-1مدیر صادرات:
مسئول اجرایی دفتر می باشد، و وظیفه اصلی وی بازاریابی خارجی، فروش و امور مربوط به آن می باشد و در شرکت های کوچکتر ممکنت هم بازار داخلی وهم بازار خارجی را اداره نماید.
بهتر است مدیر صادرات شخص با تجربه و تیز هوش بوده و از قدرت تصمیم گیری صمیمی و به همراه آشنایی با چندین زبان خارجی برخوردار باشد ولی باید محصولات و بازار آن محصولات را بشناسد. و باید مصمم در امر امور آوری بوده و توانایی شناخت و توسعه بازارهای جدید بخش مهمی از کار اوست .
4-2-2مدیر بازاریابی صادرات :
کنترل کلی بر امور اجرائی سازمان را برعهده دارد. معمولا زیر نظر مدیر صادرات عمل می کند و فعالیت های مدیر فروش و مدیر حمل را کنترل و هماهنگ می کند، ولی مسئول تهیه و تنظیم طرح های بازاریابی و فروش می باشد و این او را با مشاوره مدیر فروش صادرات انجام می دهد که در نهایت نیز به تاثیر رئیس صادرات خواهد رسید. استخدام کارگزاران تبلیغاتی از مسئولیت های مدیر بازاریابی صادرات می باشد.
4-2-3مدیر فروش صادرات :
تحت نظارت مدیر بازاریابی صادرات عملکرد و رابطه نزدیکی با وی دارد. شایسته است که چند زبان مسلط و مانند پرسنل خود اطلاعات کافی در مورد محصولات شرکت داشته باشد.
دفتر فروش مسئول براورد هزینه ها، تهیه نرخ ها، تنظیم قراردادهای فروش می باشد. وقتی روی قسمت توافق حاصل شد. قرار داد فروش صادرات تنظیم گردید، وظیفه تدارکات و ارسال کالا به مدیر فروش حمل واگذار می گردد که معمولا یک برنامه کار به وی را داده می شود.
خدمات پس از فروش زمینه مناسبی جهت کسب رضایت مشتری می باشد که در زمینه مهندسی و محصولات مصرفی حائز اهمیت می باشد.

4-2-4 مدیر حمل:
وظیفه این مدیر اجرای شرایط قرارداد فروش صادرات، عن تهیه و ارسال کالا می باشد و تشکیلات آن ممکن است بر مبنای عمودی یا افقی سازمان می یابد. اما در هر حال ارتباط نزدیک با مدیر فروش صادرات، باید حفظ گردد و مدیر حمل معمولا از هر سفارش ثبت شده ای توسط یک نسخه مطلع می شود و سپس از کارخانه یا تولید کننده در زمانی که کالا در آخرین مراحل تولید می باشد، اعلامیه قطعی دریافت می دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه بررسی ، طراحی و تولید توربو شارژ و سوپر شارژ در wor

چهارشنبه 95/6/31 8:42 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه بررسی ، طراحی و تولید توربو شارژ و سوپر شارژ در word دارای 55 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه بررسی ، طراحی و تولید توربو شارژ و سوپر شارژ در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه دانلود پروژه بررسی ، طراحی و تولید توربو شارژ و سوپر شارژ در word

پیشینه توربو شارژر

توربو شارژ چگونه کار می کند 

اجزای توربو شارژر 

توربو شارژر های چند گانه 

مکانیزم کنترل دریچه گاز 

خواص وکاربرد ها 

محل قرار گیری توربو شارژر 

تامین نیرو برای توربو شارژر 

یک نگاه آماری 

ساختار توربو شارژر 

پس افت 

نکاتی در مورد طراحی توربو شارژر 

اندازه توربو شارژر 

خنک کننده داخلی 

توربو شارژر وماده نیتروس 

انواع توربو شارژر 

معایب محاسن وسیر تکاملی توربو شارژرها 

سوپر شارژرها 

تفاوت سوپر شارژ وتوربو شارژ 

انواع سوپر شارژر 

سوپر شارژرروتز 

سوپر شارژر دو پیچی 

سوپر شارژر مرکز گریز 

مزایای سوپر شارژرها 

معایب سوپر شارژرها 

اصول سوپر شارژر 

چگونگی کارکرد 


 پیشینه توربو شارژر
توربو شارژر، توسط مهندسی سوئیسی به نام «آلفرد بوچی» اختراع شد. حق ثبت اختراع نیز در 1905 به‌کار گرفته شد. کشتی‌های دیزل و لوکوموتیوهای دارای انواع توربو شارژر، در 1920 پدیدار شدند.
هواپیمایی
طی جنگ اول جهانی، یک مهندس فرانسوی به نام «آگوستی راتیو» توربو شارژرها را بر روی موتورهای رنو سوار کرد. از این طریق جنگنده‌های فرانسوی با توان متفاوت، با موفقیت زیادی روبه‌رو شدند.
در 1918 یکی از مهندسان جنرال الکتریک به‌نام «سنفورد موس» یک توربو شارژر را روی موتور هواپیمای آزمایشی V12 نصب کرد. این موتور در کلورادو در ارتفاع 14 هزار فوت (4300 متر) مورد آزمایش قرار گرفت و توانست محدودیت‌های قدرت را کاهش دهد. این توربو در موتورهای درونسوز نیز مورد آزمایش قرار گرفت و کاهش فشار هوا و چگالی را در ارتفاعات بالا، برطرف کرد.
توربو شارژها برای اولین بار در تولید موتورهای هواپیما در 1930، قبل از جنگ دوم جهانی، مورد استفاده قرار گرفتند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه مقاله رایگان آیتالله سیدحسن مدرس در word

چهارشنبه 95/6/31 8:42 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه مقاله رایگان آیت‌الله سیدحسن مدرس در word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه مقاله رایگان آیت‌الله سیدحسن مدرس در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه مقاله رایگان آیت‌الله سیدحسن مدرس در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه مقاله رایگان آیت‌الله سیدحسن مدرس در word :

آیت‌الله سیدحسن مدرس از علما و نمایندگان برجسته، مبارز و ضد استبدادی مجلس شورای ملی ایران در قرن چهاردهم هجری در 1287 ق در سرابه اردستان به دنیا آمد.

پدرش سید اسماعیل از سادات طباطبایی بود. در شش سالگی به همراه پدرش به قمشه رفت و نزد پدر بزرگش میر عبدالباقی درس خواند و پس از درگذشت میر عبدالباقی در شانزده سالگی برای ادامه تحصیلات به اصفهان رفت.

بعد از گذراندن مقدمات، به فراگیری دروس سطح پرداخت و در ضمن معقول را نزد میرزا جهانگیر‌خان قشقایی آموخت. دروس خارج فقه و اصول را نیز نزد استادانی چون شیخ مرتضی ریزی و آقا سیدمحمدباقر درچه‌ای خواند و سپس برای تکمیل تحصیلات خود در 1311 ق عازم نجف‌اشرف گردید و در مدرسه صدر ساکن شد.

سیدحسن مدرس در طول دوران تحصیل در نجف روزهای پنجشنبه و جمعه کارگری می‌کرد و از آن راه امرار معاش می‌نمود. وی به مدت هفت سال از محضر درس آخوند خراسانی و سیدمحمدکاظم طباطبایی یزدی استفاده کرد و به درجه اجتهاد نایل شد و در 1324 ق، در سی ‌و هفت سالگی از راه اهواز و بختیاری، به اصفهان وارد شد و در آن شهر در منزلی محقر سکونت گزید.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >