سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه گزارش رایگان اسراییل به سمت پیشگامی نانوتکنولوژی! د

شنبه 95/5/30 5:54 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 دانلود پروژه گزارش رایگان اسراییل به سمت پیشگامی نانوتکنولوژی! در word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود پروژه گزارش رایگان اسراییل به سمت پیشگامی نانوتکنولوژی! در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود پروژه گزارش رایگان اسراییل به سمت پیشگامی نانوتکنولوژی! در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود پروژه گزارش رایگان اسراییل به سمت پیشگامی نانوتکنولوژی! در word :

17 ژوئن 2001- علم بسیار بسیار کوچک، پدیده بزرگ آینده است؛ و اسرائیل میل ندارد در رقابت نانو عقب بماند. در سال گذشته، دانشگاههای بن‌گورین، تل‌آویو، عبری و Technion ، از سرمایه‌گذاریهای بزرگی در زمینه علوم نانو و نانوتکنولوژی که بیشتر از 100 میلیون دلار می‌باشد، خبر دادند.
اجزاء ساختمانی مقیاس میکرومتری که اخیرا در تقریباْ هر صنعتی بکار می‌روند، توسط دانشمند علوم نانو، رالف مارکل -‌عضو اصلی شرکت آمریکایی نانوتکنولوژی Zyvex- چنین مورد تشبیه قرار گرفتند: سعی کنید در حالی که دستکش بوکس پوشیده‌اید با آجرهای لگو چیزی را بسازید. شما می‌توانید این آجرها را روی هم به صورت توده‌ا‌ی انباشته کنید، ولی نمی‌توانید آنها را آنطور که خودتان می‌خواهید روی هم بچینید.
آمیهای فری‌من، استاد بیوتکنولوژی دانشگاه تل‌آویو و رئیس کمیته توسعه برنامه‌های تحقیقاتی علوم نانو و نانوتکنولوژی این دانشگاه –که برای اجرا ی اولین مرحله برنامه خود، 14 میلیون دلار تصویب نموده - می‌گوید: ما یک ایده داریم.
وی می‌گوید: ما سعی می‌کنیم مرکزی را بعنوان هسته فعالیتها در محیط دانشگاه بسازیم. وی همچنین بیان می‌دارد که طراحی یک واحد جدید برای توسعه رشته‌های مختلف علمی، کار کوچکی نیست و این مرکز در نوع خودش، اولین مرکز در دانشگاه می‌باشد.
دانشگاه تل‌آویو یک برنامه عملی برای ساختن این مرکز ارائه داده ‌، که عملیات اجرایی آن بین یک تا سه سال کامل می‌شود. این مرکز دارای آزمایشگاههای تحقیقاتی در زمینه نانوساختارها، نانوابزارها، نانووسایل و نانوسیستم‌ها خواهدبود. تسهیلات و امکانات این مرکز، بین محققین تقسیم خواهدشد تا باعث دلگرمی همکاران فری‌من در زمینه‌های مختلف علمی شود. وی می‌گوید: ما می‌خواهیم چیزی بسازیم که مهیج بوده و همکاریها را افزایش دهد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید