سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی الگوی پراکنش مکانی گونه های زبان گنجشک، کیکم، بنه و

یکشنبه 95/8/16 6:3 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی الگوی پراکنش مکانی گونه های زبان گنجشک، کیکم، بنه و دافنه در ذخیره گاه جنگلی چهار طاق تحت word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی الگوی پراکنش مکانی گونه های زبان گنجشک، کیکم، بنه و دافنه در ذخیره گاه جنگلی چهار طاق تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی الگوی پراکنش مکانی گونه های زبان گنجشک، کیکم، بنه و دافنه در ذخیره گاه جنگلی چهار طاق تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی الگوی پراکنش مکانی گونه های زبان گنجشک، کیکم، بنه و دافنه در ذخیره گاه جنگلی چهار طاق تحت word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی الکترونیکی کشاورزی و منابع طبیعی پایدار
تعداد صفحات: 8
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی الگوی مکانی گونه های زبان گنجشک، کیکم، بنه و دافنه در ذخیره گاه جنگلی چهارطاق با استفاده از تابع K رایپلی میباشد. در این مطالعه در یک محدوده 50 هکتاری از ذخیرهگاه جنگلی چهارطاق موقعیت مکانی تمام پایه ها با روش اندازهگیری فاصله و آزیموت برداشت شد. نتایج نشان داد الگوی پراکنش گونه کیکم تا 125 متری، دافنه تا 105 متری و زبان گنجشک تا 155 متری، کپهای و معنی داراست و در فواصل بیش از مقادیر اشاره شده، الگوی مکانی پراکنده مشاهده میشود. البته گونه بنه تا فاصله 5 متری به صورت پراکنده و از 5 تا 155 متری به صورت کپه ای و معنی دار ظاهر شد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید